---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ب.ظ

۳

اهواز- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خوزستان گفت: 951 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دولت با تامین فصل اعتباری دستگاه ها تا پیش از پایان سال جذب می شوند.


جمال عالمی نیسی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در دو مرحله آزمون استخدامی دولت دو هزار و 450 نفر قبول شدند که 500نفر آنها خانواده شهید و ایثارگر بودند، گفت: 951 پذیرفته شده آزمون هنوز جذب دستگاه ها نشدند که امسال جذب خواهند شد.
وی افزود: از تعداد پذیرفته شدگان آزمون استخدامی یک هزار و 499 نفر جذب دستگاه های اجرایی شدند که تمام 500 نفر خانواده شهید و ایثارگر نیز جزو جذب شدگان بودند.
عالمی نیسی گفت: از تعداد جذب شدگان دستگاه های اجرایی در مرحله اول 192 نفر جذب استانداری و فرمانداری های تابعه شدند و در مرحله دوم نیز 184 نفر جذب استانداری و فرمانداری ها می شوند.
معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خوزستان ادامه داد: برای جذب این نیروها اعتبار خاصی مدنظر نیست بلکه حقوق مستمر می خواهد و باید فصل آن تامین شود که در حال انجام کارهای اداری این نیروها برای جذب هستیم.
این آزمون برای اشتغال در 34 دستگاه اجرایی استان، اسفند ماه 91 برگزار شد.
نتایج نهایی و گزینش این آزمون تیرماه امسال اعلام شد.
۹۴/۰۹/۱۰
مدیر سوم

نظرات  (۳)

۱۲ آذر ۹۴ ، ۰۰:۴۵ بیمه ایران
پناه بر خدا ..اگه راست باشه بالاخره بعد از سه سال و چند ماه تکلیف ما هم روشن میشه که جانباز هم هستم 
۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۰:۱۵ اسفند خوزستان
انشاالله این دروغه راست باشه!
با سلام.مهندس خسته نباشید من جزو اون 500 نفر بنیاد شهید هستم ک کارمند خود بنیاد شهید اگر منظور شما از جذب 500 نفر خانواده شهید ماهستیم که باید خدمتتون عرض کنم گگزارش دروغ بهتون دادن چون ما هنوز استخدام نشده ایمم.با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی