---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۳ ق.ظ

۱



معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی از استخدام ۳۴۲ نفر در آموزش‌وپرورش طی سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قنبر علی خوش آیینه ظهر امروز در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان اظهار داشت: از این تعداد نیروی استخدامی، ۱۶۹ نفر به‌صورت پیمانی و ۱۷۳ نفر نیز در قالب دانشگاه فرهنگیان جذب خواهند شد.

خوش آیینه افزود: آزمون استخدامی برای جذب نیروهای آموزش‌وپرورش امسال برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ۳۲۷ نفر نیرو سال گذشته استخدام‌شده‌اند که از مهر امسال در کلاس‌های درس حاضر خواهند شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش استان بابیان اینکه طی سه سال گذشته هزار نفر از معلمان در استان بازنشسته شده‌اند اظهار داشت: در بخش نیروی انسانی اعتباری بالغ‌بر ۱۶۰ میلیارد ریال در آموزش‌وپرورش خراسان شمالی صرفه‌جویی شده است.

خوش آیینه تصریح کرد: از ۹۴ هزار دانش‌آموز در استان تاکنون ۷۶ هزار نفر برای کتاب الکترونیکی ثبت‌نام کرده‌اند و حدود ۱۵ هزار نفر باقیمانده‌اند.

وی گفت: اعتبارات تعمیر مدارس باید زمانی داده شود که ما فرصت تعمیر مدارس را داشته باشیم و همچنین در تلاش هستیم تمام دستگاه‌ها و  دهیاری‌ها  برای آماده کردن  فضای آموزشی سال تحصیلی جدید همکاری کنند.

قیر رایگان برای تجهیز ۱۰۰ هزار متر از مدارس

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: امسال سهمیه قیر رایگان در اختیار آموزش‌وپرورش قرارگرفته و پیش‌بینی می‌شود طی تابستان امسال ۱۰۰ هزار مترمربع از تجهیز ایزوگام مدارس انجام شود که ۱۰ درصد آن برای سقف مدارس است.

ابوالقاسم بابایی اظهار داشت: برای نصب این ایزوگام‌ها به اعتباری بالغ‌بر ۱۵۰ میلیون ریال نیاز است.

تجهیز مدارس به ۲۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

معاون متوسطه آموزش‌وپرورش خراسان گفت: برای تجهیز، تعمیر و آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید، ۲۴ میلیارد و ۴۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال اعتبار نیاز است.

عباس سعیدی اظهار داشت: تعمیر و تجهیز مدارس استان در قالب پروژه مهر انجام می‌شود که شامل پنج کمیته ازجمله تعمیر و تجهیز مدارس، نقل انتقالات معلمان و ثبت‌نام دانش‌آموزان است.

۹۵/۰۳/۲۷
مدیر سوم

نظرات  (۱)

۲۸ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۳۹ مسعود هوشمندی
سلام بنده رئیس گروه قراردادها دریک وزارتخانه بودم که استخدام من  بصورت رسمی آزمایشی بود مدیر من یک قرار داد خلاف را اصرار کرد امضا کنم و این کار را نکردم بازرسی  کل کشور هم قرارداد را خلاف اعلام کرد متاسفانه مدیر نامه ای نوشت به معاون وزیر که بنده کارشکنی میکنم معاون وزیر به گزینش و حراست ارجاع داد و این نامه مبنای عدم انتصاب در مشاغل حساس شد پس از مدتی بدون حکم هیچ مرجعی اعم از تخلفاتی و یا قضایی عنوان پستی حکم مرا به کارشناسی تنزل دادند و از رسمی آزمایشی به پیمانی تغییر وضعیت دادند حالا هم از پیمانی بعد از 6سال خدمت پایان خدمتم را زدند و اکنون شاکی شدم  دردیوان عدالت مدعی شدند بنده افترا به مقامات زده ام دیوان  رای به نفع من داد و پرونده را برای بررسی مجدد به گزینش ارجاع داد این بار گزینش عدم التزام به احکام اسلامی رای داد استناد به بند 2 ماده2 حالا بنظر شما با وجود تجدید نظر خواهی آیا گزینش حق دارد بر خلاف آرای وحدت رویه رای بدهد؟ تنزل پست بموجب رای وحدت رویه منحصرا در اختیار تخلفات اداری است تغییر وضعیت ممکن نیست نظر گزینش در خصوص انتصاب در مشاغل غیر حساس چه مستند قانونی دارد؟
پاسخ:
این سوالات حقوقیه ما واقعا پاسخشونو نمیدونیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی