---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۳ ب.ظ

۰

معاون آموزشی جهاددانشگاهی قم گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین جهاددانشگاهی و معاونت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دوره آموزشی کمک پرستاری برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: ثبت نام دوره آموزشی کمک‌پرستاری در قم آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، زهرا حبیبی اظهار کرد: به منظور تامین نیروی انسانی مهارتی و غیر‌دانشگاهی در گروه پرستاری و در راستای کمک به حل مشکل کمبود بهیار و با توجه به اعلام معاونت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر تشریح برنامه‌های وزارت بهداشت در حوزه پرستاری در سطح جامعه، معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم اقدام به برگزاری دوره آموزشی کمک‌‌پرستاری (بهیاری) کرده است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی قم افزود: با توجه به نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تکمیل کادر کمک پرستاری، 10 هزار فرصت شغلی برای این دوره مهیا است و برای استخدام، گذراندن دوره آموزش یک ساله کمک پرستاری الزامی است که برگزاری این دوره در سطح استان قم به جهاد دانشگاهی قم واگذار شده است.

وی افزود: در این دوره­ مهارتی که زیر مجموعه پرستاری است سه بخش آموزش نظری، عملی و بالینی توسط اساتید مجرب در مدت مشخص برگزار می‌شود.

حبیبی اظهار کرد: کمک‌پرستاران با گذراندن این دوره آموزشی اقدامات ایمن و موثر را مطابق با شرح وظایف مصوب کمک پرستاری برای بیماران بستری یا سرپایی انجام می­دهند و در پایان و پس از آزمون، گواهینامه کمک پرستاری (بهیاری) به فراگیران اعطا خواهد شد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی قم با بیان اینکه طول دوره و شکل نظام آموزشی براساس آئین­‌نامه و ضوابط دوره یک ساله آموزش با رویکرد مهارت آموزی است گفت: مدت آموزش نظری و عملی این دوره سه ماه و مدت کارورزی دوره 9 ماه است.

حبیبی عنوان کرد: یکی از شرایط آموزش فراگیران دارا بودن دیپلم متوسط عمومی است که معدل‌کل دیپلم نباید از 12 پایین‌تر باشد و داوطلب باید از سلامت جسمی و روانی برخوردار  باشد، بنا بر این ثبت نام  قطعی منوط به ارائه گواهی سلامت از مرکز بهداشت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی قم در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام می‌توانند به پورتال معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم به نشانی www.7833335.ir مراجعه کنند.

۹۴/۰۴/۲۶
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی