---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۴۳ ق.ظ

۱


 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: برای تحقق اهداف نظام تحول اداری در استان، شبکه‌سازی در حوزه های مختلف انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، نادر صفرزاده در آخرین جلسه شورای اداری استان در سال 93 به ارائه گزارشی از عملکرد یکساله این شورا پرداخت و گفت: در طول سال 93 با احتساب این جلسه، مجموعا 12 جلسه شورای اداری در استان برگزار شد که چهار جلسه آن بصورت عمومی و مابقی جلسات هر کدام با حضور معاونین رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور،رئیس مجلس شورای اسلامی، وزرا و سایر مسئولان کشوری در استان ترتیب یافت.

دبیر شورای اداری استان ادامه داد: جلسه کنونی نیز بعنوان آخرین جلسه شورای اداری استان در سال 93 به دستور استاندار محترم و جهت قدردانی از زحمات و تلاش های مدیران، مسئولان، فرمانداران و سایر اعضای شورای اداری برگزار شده است.

وی در ادامه با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان نیز گفت: در سال 92، عملکرد یکساله دستگاههای اجرایی استان بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفتند که برخی دستگاهها و شرکت ها شامل شرکت آب منطقه ای، اداره کل امور اقتصادی و دارایی، ثبت احوال، ثبت اسناد، شرکت فرآورده های نفتی میاندوآب و ... موفق به کسب رتبه برتر شدند که توسط مقام عالی استان از آنها تجلیل بعمل خواهد آمد.

معاون استاندار اضافه کرد: همچنین دستگاههای دیگری غیر از ادارات کل در استان مانند شهرداری ارومیه مورد ارزیابی قرار گرفتند که رشد خیلی خوبی نسبت به سال ماقبل آن داشتند که از آنها نیز تقدیر بعمل خواهد آمد.

صفرزاده افزود: نیروی انتظامی استان نیز به درخواست سردار شرفی، از سال 94 در کنار دستگاههای اجرایی استان مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار خواهد گرفت.

صفرزاده همچنین گفت: بخشنامه ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در حوزه های مختلف از جمله بهره وری، دولت الکترونیک، صیانت از حقوق مردم و ارتقای سلامت اداری، اقامه نماز و ... ابلاغ شده و هر سال بر اساس شاخص های ابلاغی، عملکرد و اقدامات دستگاههای استانی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد مجموع دستگاههای اجرایی استان نیز بعنوان عملکرد استانداری محسوب خواهد شد.

وی، شاخص دولت الکترونیک را از مهمترین اولویت‌های دستگاههای اجرایی استان عنوان کرد و گفت: سیاست توسعه و ترویج دولت الکترونیک بعنوان یکی از محورهای اصلی نظام تحول اداری، به دنبال این است که از سال 94 تا 96، دولت را تبدیل به دولتی کارآ، اثربخش، متعهد به آرمانها و متکی به آرای مردم نماید.

معاون استاندار و دبیر شورای اداری استان خاطرنشان کرد: برای دستیابی به اهداف پیش بینی شده در نظام تحول اداری، شبکه سازی در بخش های مختلف استان انجام گرفته است که از آن جمله می توان به تشکیل شبکه مروجین بهره وری، شبکه بازرسین سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، شبکه رابطین نماز، شبکه رابطین طرح ساماندهی نیروی انسانی،  شبکه کارشناسان فناوری اطلاعات، شبکه بسیج ادارات، شبکه هسته های گزینش، شبکه هیات‌های تخلفات اداری، شبکه اصلاح فرایندهای اداری و ... اشاره نمود.

صفرزاده اضافه کرد: ‌این شبکه‌سازی بی تردید منجر به کاهش تردد و حذف ماموریت های اضافی و همچنین استقرار سلامت اداری، اصلاح فرایندها و ارتقای بهره وری خواهد شد و در تصمیم گیری‌ها به مدیران کمک شایانی خواهد نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تغییر شیوه برگزاری جلسات شورای اداری استان در سال جدید خبر داد و گفت: بر اساس دستور استاندار محترم، در هر جلسه شورای اداری استان در سال 94، تعدادی از مدیران با هماهنگی صداوسیمای استان و بر اساس نظرات، آراء و مطالبات مردمی به ارائه گزارش خواهند پرداخت.

صفرزاده اضافه کرد: همچنین دستگاههای اجرایی استان برای میزبانی جلسات شورای اداری استان در سال 94 می توانند اعلام آمادگی کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همچنین به دو بخشنامه مهم و مورد تاکید مقام عالی استان که دستگاههای اجرایی باید آنها را رعایت کنند اشاره کرد و گفت: بخشنامه اول در خصوص ضرورت هماهنگی انتصاب مدیران استانی با استاندار و هماهنگی انتصاب مدیران شهرستانی با فرماندار و بخشنامه دوم در خصوص ارجاع موارد اختلاف میان دستگاههای اجرایی به معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری پیش از ارجاع به محاکم قضایی، دو بخشنامه ای است که انتظار می رود مدیران و مسئولان استانی در سال 94 آنها را رعایت و اجرایی کنند.

صفرزاده در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع استخدام نیرو در سال 94 نیز اشاره کرد و گفت: در سال 94، 442 فرزند شهید، نزدیک به 183 نفر از فرزندان ایثارگران و 400 نفر داوطلبی که مراحل آزمون و گزینش را طی کرده اند، به مجموعه اداری استان افزوده خواهند شد.

وی ادامه داد: جمعا در سال 94، 1025 نفر در نظام اداری استان جذب و مشغول بکار خواهند شد.

صفرزاده همچنین گفت: طبق اعلام سازمان سنجش کشور نیز دستگاههای اجرایی که سهمیه استخدامی برای سال 94 دارند باید از طریق برگزاری آزمون اقدام به جذب و بکارگیری نیرو نمایند.

وی از برگزاری دوره های آموزشی برای نیروهای جدیدالاستخدام در استان خبر داد و گفت: نیروهای تازه استخدام شده در مجموعه اداری استان علاوه بر گذراندن دوره های آموزشی بدو خدمت، دوره های آموزشی دیگری را نیز با هدف ارتقای بهره وری، تربیت مدیر و جانشین پروری طی خواهند کرد.

نظرات  (۱)

۲۸ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۴ رویش معرفت
باسلام .
رویش معرفت ؛ وبلاگی برای آشنایی بهتر با رشته علوم انسانی.
سری به وبلاگ ما بزنید:http://rouyesh790.blog.ir/
درضمن ممنون از وبلاگ خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی