---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

۱



اردبیل – مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: ضروری است اعتبار لازم برای به کار گیری استخدامی های بلاتکلیف در استان تعریف شود و این مهم تنها راهکار است.

هاشم مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: سالانه بالغ بر ۱۲۰ میلیارد  ریال اعتبار برای به کار گیری استخدامی ها نیاز داریم که البته این مبلغ صرفا حقوق این افراد را شامل می شود.

وی در خصوص پیشنهاد برخی مسئولان مبنی بر تامین اعتبار و جذب از محل صرفه جویی اضافه کرد: اعتباری که در اختیار دستگاه ها است برای هزینه های جاری صرف می شود و نمی تواند محل تامین حقوق و مزایای یک نیروی جدید باشد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان با ذکر مثالی به دستگاه اجرایی خود اشاره کرد که کارکرد برق را از ۵۰ میلیون ریال به ۲۵ میلیون ریال با صرفه جویی کاهش داده است.

مظفری افزود: اما این به معنی ایجاد توان در جذب یک نیروی جدید نیست و با توجه به وضعیت اعتباری دستگاه ها بهترین گزینه پیشنهادی ما برای جذب استخدامی های بلاتکلیف تامین اعتبار است.

وی در خصوص وعده های مسئولان کشوری مبنی بر آغاز به کار استخدامی ها از اسفند ماه و میزان امادگی ادارت، اضافه کرد: اگر اعتبار تامین شود این مهم محقق خواهد شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یادآور شد: در دولت قبلی زمانی که این طرح پیشنهاد شد به وزارت امور اقتصادی نامه نوشتم و خواستار تامین اعتبار آن شدم.

مظفری در پاسخ به چرایی ناکامی در اجرای این طرح، ادامه داد: مسئولان استانی در دولت قبلی با این تصور که اعتبار تامین خواهد شد اقدام به استخدام و جذب نیرو کردند.

وی افزود: روال منطقی این است که در ابتدا اعتبار تامین شود و بعد برای یک طرح خاص اختصاص یابد اما مسئولان قبلی تصور نمی کردند اعتبار استخدامی ها تامین نشود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان جابه جایی مدیران را دلیل دیگر تاخیر اجرای این طرح دانست و افزود: در صورت تامین اعتبار انتظار می رود در فرودین ماه این افراد مشغول به کار شوند.

۹۳/۱۱/۰۵
مدیرسایت

نظرات  (۱)

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم مظفری عصر امروز در نشست با معاونان اداری،‌ مالی و ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: با توجه به وعده‌های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جذب استخدامی‌های استانداری از ماه آینده ما نیز در استان اردبیل تلاش می‌کنیم تا بلاتکلیفی آنها را به هر نحوه ممکن با تأمین اعتباراتی که سال آینده قول تأمین آن را داده‌اند، مهیا کنیم. وی تعداد این افراد آماده جذب در دستگاه‌های مختلف را حدود یک‌هزار نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه در بودجه سال آینده قرار است ردیف اعتباری برای تأمین حقوق و مزایای این افراد انجام شود، بعید به نظر می‌رسد مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد که اعتبار مورد نیاز در این زمینه در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد تا نسبت به تأمین حقوق و مزایای نیروهای استخدامی جدید اقدام عملی را انجام دهند. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931105001489#sthash.gxldhvCA.dpuf

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی