---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۹ ب.ظ

۰

 مشکلات پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش همچنان ادامه دارد و با وجودیکه وزیر معتقد است تمام شرایط در دفترچه آزمون آمده اما آنها آن را رد می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیرماه سال گذشته بود که اطلاعیه سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال 1394 منتشر شد.با برگزاری آزمون در شهریور همان سال، نتایج در آبان ماه اعلام شد که از 178 هزار و ۵۳ نفر ثبت نامی، ظرفیت پذیرش آزمون سه هزار و ۷۰۴ نفر اعلام شد.


قرار است این پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از مهرماه امسال سرکلاس درس حاضر شوند اما هنوز مشکلات آنها پابرجا است.
آنها در تماس با صفحه مشکلات مردم ، تاکید دارند نسبت به آنان بی عدالتی شده است و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی از این وزارت خانه حقوق دریافت می کنند اما آنان نه تنها حقوقی ندارند بلکه باید برای دوره های تربیت حرفه ای ای که دل خوشی از کیفیت آن ندارند، شهریه پرداخت کنند.همچنین به دلیل مسافت طولانی که بیشتر پذیرفته شدگان برای گذراندن دوره ها طی می کنند هزینه رفت و آمد، اسکان و تغذیه نیز بر آنان تحمیل شده است.
از سوی دیگر پذیرفته شدگان آزمون استخدامی تاکید دارند سخنی از شهریه و گذراندن دوره در شهرهای دیگر که بیشترین مشکلات را برای آنها فراهم کرده است در دفترچه قید نشده بود و آنها از این شرایط اطلاعی نداشتند.
اما همان زمان اعلام شد که برای آموزش این افراد در دانشگاه شهید رجایی شهریه‌ای معادل 3 میلیون و 200 هزار تومان و در دانشگاه فرهنگیان 2 میلیون و 700 هزار تومان تعیین شده است که 50 درصد آن را آموزش و پرورش و 50 درصد را داوطلب پرداخت می‌کند، این هزینه برای کل دوره آموزشی است و قرار شد تا بانک وامی در اختیار آنها بگذارد.
وقتی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی راه به جایی نبردند سرانجام در نامه ای به رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند.
حالا وزیر علی اصغرفانی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این گلایه ها اعلام می کند که " ما از همان روز که می خواستیم این آزمون را برگزار کنیم، شرایط را اعلام کرده ایم و بر طبق شرایط اعلام‌شده، عمل کردیم و همه نیز از آن اطلاع داشتند."
او تاکید کرد: این افراد، زمان ثبت نام به این شرایط توجهی نمی کنند و وقتی ما می خواهیم مقررات خود را اجرا کنیم، ابراز ناراحتی می کنند.
فانی با بیان اینکه هنوز این افراد به استخدام وزارت آموزش و پرورش در نیامده‌اند و تعهدی به ما نداده‌اند و ما نیز تعهدی از آن‌ها نگرفته ایم ادامه داد: آنها الان همانند یک نیروی آزاد هستند و هنگامی که پذیرش شدند، آن زمان کارمند وزارت آموزش و پرورش محسوب می شوند.
با اینحال پذیرفته شدگان اعلام می کنند که در دفترچه ثبت‌نام به پرداخت شهریه و اینکه قرار است دوره های آموزشی در شهرهای دیگر بدون در نظرگرفتن اسکان و تغذیه برگزار شود هیچ اشاره ای نشده است. همچنین در بند ۹ دفترچه ثبت‌نام آمده است؛ تمام پذیرفته‌شدگان ملزم به گذراندن دوره یک ساله مهارت‌های تعلیم و تربیت در دانشگاه فرهنگیان، بدون دریافت حقوق و مزایا بوده و صدور حکم استخدامی منوط به کسب موفقیت در دوره مذکور است. چنانچه هر یک از پذیرفته شدگان در طول برگزاری دوره یک ساله از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند وزارت آموزش و پرورش می‌تواند نسبت به محاسبه و اخذ هزینه آزمون و برگزاری دوره اقدام کند.

۹۵/۰۴/۲۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی