---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷ ب.ظ

۳

دوستانی که چهارشنبه اونجا بودند میدونند که فقط نامه رو آوردند دادند دست ما و گفتند به سلامت! با چه زحمت و سختی ای بعد از ساعتها چانه زنی تونستیم یه وقت ملاقات 5 دقیقه ای با دکتر دژپسند بگیریم.اینم تمام صحبتهای 15 دقیقه ای با دکتر:

سلام و احوالچرسی

دکتر:نامه رو دیدید؟ مشکلتون حل شد؟

نماینده1:آقای دکتر! خدمتتان عرض کنم این نامه قبلا هم ارسال شده بود، این آمار قبلا جمع آوری و ارسال شده بود....الان دوباره شما دارید میگید آمار بفرسیتید، هیچ اشاره ای به تامین

دکتر: نامه نگاه کردید؟دقت کردید اینجا رو؟ اعتبار مورد نیاز ماهانه.جدول رو نگاه کنید.

نماینده1: این یکبار جمع شد

دکتر:اگر جمع شد پس دیگه نمیخواست.پس چرا گفتید نامه بزنید؟

نماینده2: جمع شد. اونها میگن ما نامه رو فرستادیم برای تامین اعتبار، پیرو همین نامه آمار برای تامین اعتبار فرستادیم، معاونت هیچگونه جوابی به ما نداده هنوز#(# علامت قطع جمله توسط فرد بعدی)

دکتر: ما که الان نباید جواب بدیم، ما  باید در لایحه بزاریم دیگه.ما امسال از 1/1/93 هیچ اقدامی برای بودجه ی مازاد که نمیتونیم بکنیم یعنی باید در بودجه ی 94 بزاریم. بودجه ی 94 کی تنظیم میشه انشااله 15آذر 93.اونموفع شما باید بگید ما اقدام کردیم یا نکردیم.

نماینده2: صحبت شما درست. اما اینها میگند که این نامه رو باید به ما پاسخ بده معاونت که ما شما را در بودجه لحاظ کنیم.دستگاهها ی  اجرایی استان در آن فرمهای مخصوص بودجه ی خودشان بتونند#

دکتر: مگه شما استخدام استانداری نمیشید؟

نماینده 2: ما استخدام دستگاههای اجرایی استانها میشیم. استانداری مسوول برگزاری آزمون بوده

دکتر: اشکال نداره. اعتبار اون دستگاهها رو ما چکار می کنیم ما اینجا اضافه می کنیم. ما یک بودجه ی گلوبال میدیم به اونها. مثلا میگیم A مقدار ریال به شما میدیم برای استخدامی.

نماینده2: آقای دکتر اما اگر خود دستگاهها هنوز که بودجشونو نبستند ،هنوز دستگاهها وقت دارند ما رو#

دکتر: دستگاههای استانی بودجه ی دستگاهی ندارند.شورای برنامه ریزی استان بعد از اینکه ما بودجه رو به اینها ابلاغ کردیم میاد چکار میکنه، بودجه شونو تعیین میکنه به اونها میده.

دکتر پای تخته وایت برد میره و توضیح در باره ی بودجه ی جاری استانی و ملی میده و درباره ی تقسیم بودجه ی دستگاههای استان توسط شورای برنامه ریزی استان توضیح میده

نماینده2: آقا ی دکتر پس این نامه میتونه به نحوی بشه که خود استانداری ما رو در بودجه ی خودش لحاظ کنه؟ یعنی این نامه الان جدا از بخشنامه بودجه ی کل کشوره درسته؟ اینکه الان استانداریها بیان در داخل همون بودجه ای که مورد نیاز دستگاههای خودشون#

دکتر:استانداری بودجشو خودش تنظیم نمیکنه.بودجه ی استانداری رو ما تنظیم می کنیم.ببینید بودجه ی استانداری جداست، توو ملی هاست

نماینده3: الان استان گلستان و برخی از استانهای دیگه مانند آذربایجان شرقی، اصفهان آزمونشون برگزار شد اونها اصلا بعد از سه برابر ظرفیت اعلام نتیجه اش متوقف شد شما این نامه رو#

دکتر: ببینید اونها رو ما دیگه دخالت نمی کنیم.

نماینده3: ما الان مشکلمون چطور باید حل بشه

ذکتر: والله نمیدونم. ما اون بخشی که بخش تامین مالی و کمبود اعتباره اونها رو حل می کنیم

نماینده2: استانداری ها هم برای همین متوقف گذاشتند.گفتند که تامین مالی چون نمیتونند بکنند، تامین اعتبار مشکل#

دکتر: من نمیدونم

نماینده1:آقای دکتر تضمین میدید که جواب نامه ها رو که دادند در بودجه ی 94 حتما تامین اعتبار بشه

دکتر: یعنی چی تضمین؟ من نخوام تامین اعتبار کنم که این نامه ی رسمی نمیدم که. همه ی کشور اینه.بخشنامه ی رییس جمهور رفت.آیا هرچی دستگاه اجرایی پیشنهاد میکنه ما قبول میکنیم مگه؟دستگاههای اجرایی 2 برابر 3 برابر 4 برابر بودجه میخوان.ما اینجا میشینیم بررسی می کنیم

نماینده1: این نفراتی که اعلام میکنند#

دکتر: نفرات رو من اینجا دقیقا نوشتم. اولا باید شماره مجوز داشته باشند که احتمالا مال شما داره

نماینده ها: همه داره

دکتر: نشر آگهی کرده باشند که اینجور که میگید کردند، اعلام نتیجه کردند و بعد میگن اینقدر اعتبار میخوان

نماینده3: حالا اگر مراحل گزینش را بردارید چی میشه؟

دکتر: نمیتونیم.این شرایط را باید استانداری حل کنید.

نماینده1:بعضی استانها آزمون دادندمتوقف شد از همون مجوز.بعضی از استانها اصلا آزمون هم ندادند مثل خراسان.اونها چی میشند؟

دکتر: هیچی دیگه.وقتی آزمون نگرفتند چه حقی دارند ؟

نماینده1: اونی که آزمون داده، قبول شده طبق همون مجوز، گزینش رو نرفته متوقف شده اون باید چیکار کنه؟

نماینده3: الان این نامه رو برای مسوول استانداری خوندم گفتن چون شما گزینش نشدید شامل حالتون نمیشه

دکتر:ما نمیتونیم گزینش نشده را تامین اعتبار کنیم. این دیگه به ما ربط نداره.

نماینده2: چن بخاطر اینکه تنها تامین اعتبار مالی ممکن نبود گفتند بعد از تامین اعتبار گزینش میشید

دکتر: والله اگه اونها بخوان همین الان هم همینکارو میکنند.اینجا نوشته تا 15/7 باید جواب بدند دیگه. گزینش اونها چقدر کار داره مگه؟ از قول شفاهی منم بگید یه هفته دیرتر هم بفرستند اشکال نداره.

نماینده3: درسته.میدونم گزینش زیاد وقت نمیبره ولی من خوندم برای استانداریمون این نامه رو گفتند این شامل حال شما نمیشه

دکتر: بقیه ی اینکارها رو والله من نمیدونم

نماینده3: سرنوشت ما چی میشه پس؟

دکتر: نمیدونم والله

نماینده2: بحثی که این دوستان دارند اینه که استانداری میگه تا تامین اعتبار نشه ما گزینش نمی کنیم.اینجا هم نوشته گزینش باید بشید تا تامین اعتبار بشه

دکتر: اگه بخواین مطمین باشیم که باید صبر کنیم تا اسفندماه.قانون من چاپ بشه.تا قانون چاپ نشه تصویب نشه اصلا کل بودجه در معرض ابهامه. چون ما لایحه ی تنظیم می کنیم میدیم به مجلس. مجلس باید تصویب کنه

نماینده1: آقای دکتر همونجوری که گفتید حقوقها از اسفندماه از دفتر آقای کردستانی و بقیه اش از بوجه ی استانی میشه دیگه؟

دکتر:آره دیگه

نماینده3:تکلیف ما چی میشه پس؟

نماینده1: حالا اونهایی که به دلیلی مراحلشون متوقف شد برای همین مجوزن.

دکتر: اصلا چنین چیزی نداریم توقف

نماینده3: آخه ما خیلی وقته .من پارسال مصاحبه رفتم که همون اول گفتن نتیجه اش آماده است و به من گفتند قبول شدم. اما به ما گفتند از تهران اجازه نداریم نتایجو اعلام کنیم

دکتر: الان بگید بهشون.این نامه هست دیگه

نماینده3:من این نامه رو برای مسوول استانداریمون که خوندم گفت به شرط اینکه مراحل گزینش حل بشه ما میتونیم

دکتر:نمیتونیم دخترم. ببین ما برای کسی اعتبار پیش بینی می کنیم. به عنوان مثال شما.شما که الحمداله گزینش تایید میشید. اما به فرض شما گزینش رد بشینید من چطور برای شما بودجه پیش بینی کنم

نماینده3: خوب نفر ذخیره هست

دکتر:نه.

نماینده3: بالاخره برنامه ی پنجم توسعه فرصتش تموم میشه

دکتر: یکسال مونده.چی تموم میشه.

دکتر بلند میشه و یعنی جلسه تموم شد. بقیه صحبت ها ایستاده ادامه پیدا میکنه::

نماینده2: آقای دکتر. پس بر اساس این نامه دستگاههای اجرایی اگر اسامی رو بفرستند بعد خوده معاونت زحمت میکشنه که در بودجه ی سال 94 اونها رو پیش بینی میکنه

دکتر:انشاله

نماینده2:امکان نداره جوری هم بشه که به دستگاههای اجرایی هم بگیم که اونهایی که مراحل استخدامشون، گزینششون مونده یه جور ادامه پیدا کنه؟

دکتر: ببینید اینها به ما ربط نداره. خواهرم! برادرم! ما یک وظیفه ای داریم

نماینده3: شما به ما گفتید میشه مراحلمون طی بشه اما با این نامه نمیشه.نه؟

دکتر: میتونن. چرا نتونن؟ اولا همینکه اسامی شما رفت گزینش گزینش کارخودشو انجام داده.منتظر نمیمونه. من کارهای گزینشی هم کردم دیگه.

نماینده2: یعنی ما بر اساس همین نامه این دوستای ما به استاندریهاشون میتونن بگن که ظرف همین یکی دوهفته مراحل گزینششونو انجام بدند.اسامی رو در داخل این لیست قرار بدند؟

نماینده3:آقای دکتر مارو هم لحاظ کنید.تورو خدا

نماینده1: اونهایی که بدون آزمون بدون تشریفات هستند اونها میتونن بیان توو؟

دکتر:اونها برای خودش قانون خاص دارند

نماینده3: بالاخره ما که آزمون دادیم حقی داریم یا نداریم؟

دکتر:دارید دخترم. از من اگر بپرسید آره. من میگم بسم اله الرحمن الرحیم. اسم شما چیه؟ چی؟ سرکار خانم ... به موجب این حکم از فردا مشغول میشوید. من دخترم! من میگم شما اومدید گفتید تامین مالی بشه گفتم اینکارو میکنم کردم. گوش بدید. من برخلاف تعهدم اینکارو کردما. ما قرار گذاشته بودیم من که اومدم شما برید ولی تا ساعت 9 شب بچه ها اینجا بودند.

نماینده3: استانداری ما خیلی قانونیه.میگه باید نامه بیاد

دکتر: این نامه نشون میده کسی که مجوز استخدام داره، آزمون داده میتونه توو این لیست بزاره.من نمیگم چه وقت گزینش کردی.مگه من ازشون میپرسم شما کی اینو گزینش کردید؟ می پرسم؟

نماینده2: برای استانهایی که هنوز گزینش رو طی نکردن یه کم فرجه بیشتر بدید که بتونن باقی مراحل رو طی کنن

دکتر:من گفتم تا بیست و دوم میتونن اینکارها رو تموم کنن.

نظرات  (۳)

  • 23/07/1393 : به اطلاع می رساند این معاونت به درخواست هایی شماره مستخدم تخصیص خواهد داد که قبلا اطلاعات کلیه کارکنان آن دستگاه در  سامانه فرم شماره 6 یا سامانه آمار و اطلاعات کارکنان به تایید این معاونت رسیده باشد.
  • سلام.پس چرا دیگه کسی نظری نمیده؟؟؟؟؟؟؟؟
    ۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۱:۳۴ اسفند خوزستان
    واقعا آدم میمونه به این مسئولین چی بگه! یعنی شما وظایف خودتون رو نمیدونید؟! نمیدونید مشکل کجاست؟! نمیدونید دو سال هست هزاران جوون رو سرکار گذاشتید؟! نمیدونید ادامه مراحل باید با دستور کی باشه؟! واقعا جای تاسف داره...
    میگن خدا با آدم ها همونجوری حساب میکنه که اونها با دیگران رفتار میکنن...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی