---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲ ق.ظ

۰

کرمان - ایرنا - مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور ایثارگران گفت: قبل از بررسی مسائل اداری و مالی مربوط به ایثارگران می بایست تکریم و کرامت این افراد حفظ شود.


به گزارش ایرنا، محمد حسین چراغی روز چهارشنبه در جلسه ای با حضور شاغلین ایثارگر و خانواده شاهد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: ایثارگران خدمات ارزنده ای برای انقلاب اسلامی و کشور انجام داده اند و بر مسئولین واجب است در جهت حفظ کرامت آنان کوشا باشند.

وی گفت: تاکید دولت این است که قبل از هر چیز مشارکت همه کارمندان در یک مجموعه فعال و پر رنگ شود و این مسئله در اولویت امور جای دارد و بعد از آن احترام گذاشتن به یکدیگر است.

وی هدف از دیدار خود با شاغلین ایثارگر و خانواده شاهد را شنیدن مسائل و مشکلات آنان عنوان کرد و افزود: در سال جاری قرار بر این است تا قانون جامع خدمات ایثارگران اجرایی شود و این قانون در 88 بخش تنظیم شده و بخش مسکن، معیشت، بهداشت و درمان، استخدام و فرهنگ ایثار و شهادت از جمله بخش های اصلی این قانون است.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: عمده مشکلاتی که در وزارت صنعت، معدن و تجارت و بخش های تابع آن در خصوص امور شاغلین ایثارگر و خانواده های ایثارگر و شاهد وجود دارد در کشور مشترک و البته بخشی از آن هم مربوط به استان ها و استخدام خانواده های ایثارگران از جمله مشکلات موجود در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه در هر خانواده ای در موارد مختلف سعی بر این است تا کرامت فرزند حفظ شود افزود: باید در جهت ایجاد احترام و همکاری با همه شاغلین یک مجموعه حرکت کنیم.

وی به تشریح معانی تبعیض و تفاوت بین کارکنان یک سازمان پرداخت و خاطرنشان کرد: تبعیض جایز نیست ولی قائل شدن به تفاوت لازم است زیرا توانایی هر فرد با دیگری در زمینه تخصص و انجام کارهای مختلف فرق دارد.

چراغی گفت: وظیفه همگانی این است که در راستای اجرای مقررات مربوط به شاغلین ایثارگر و خانواده شاهد قدم برداریم.

وی افزود: استان کرمان اولین مکانی است که در آن حضور دارم تا مسائل و مشکلات ایثارگران از نزدیک بررسی شود.
۹۳/۱۱/۰۲
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی