---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ب.ظ

۰

مشاور استاندار اردبیل در امور ایثارگران گفت: با گذشت دو سال جذب 250 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر این استان در دستگاه‌های دولتی با وجود برگزاری آزمون استخدامی هنوز در هاله‌ای از ابهام است.


 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رحیم صدقیانی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان اردبیل اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جامعه ایثارگری مشکلات استخدامی فرزندانشان است که براساس آزمون برگزار شده در سال 91 در استانداری اردبیل هنوز 250 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر استخدام نشده که امیدواریم تا پایان سال مراحل اجرایی برای جذب آنها انجام شود.

وی با یادآوری اینکه باید نهادهای مختلف و مرتبط با خدمات‌رسانی به ایثارگران و خانواده‌های شهدا زمینه بهبود این خدمات را فراهم کنند، تصریح کرد: از این به بعد قرار است به امور مربوط به بیمه‌های درمانی ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران رسیدگی شود.

مشاور استاندار اردبیل در امور ایثارگران گفت: در این بین جانبازان ما از مشکلات و نارسایی‌های بسیار زیاد رنج می‌برند که امیدواریم امور درمانی مربوط به ایثارگران و خانواده‌های شهدا با همراهی خوب نهادهای مرتبط به ویژه بنیاد شهید برطرف شود.

صدقیانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: استان اردبیل مفتخر به 3 هزار و 400 شهید، 700 آزاده و بیش از 9 هزار جانباز است که سعی بر این است تا آنها از خدمات مناسب بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: یک چهارم جمعیت این استان از این خدمات بهره‌مند می‌شوند که ضرورت دارد در قالب تشکیل شورای هماهنگی امور ایثارگران بتوانیم هر از سه ماه یک بار مشکلات و نارسایی‌های این جامعه پرافتخار را با اهمیت و همت عالی برطرف کنیم.

صدقیانی وظیفه دست‌اندرکاران را در خدمت‌رسانی به این خانواده‌ها یک وظیفه حقیقی و حقوق مسلم توصیف کرد و ادامه داد: همه باید دست به دست هم دهند تا مشکلات و نارسایی‌های جامعه شهید و ایثارگر ما یکی پس از دیگری برطرف شود.

وی با انتقاد از دانشگاه‌های استان در عدم جذب فرزندان شاهد و ایثارگر با مدرک دکترا اضافه کرد: ضرورت دارد موضوع از طریق مراکز علمی و دانشگاهی مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

صدقیانی پرداخت حق و حقوق آزادگان را یک امر ضروری و حیاتی برشمرد و گفت: اجرای ماده 31 قانون در پرداخت حق و حقوق آزادگان یکی از الزامات و ضرورت‌هایی است که همه باید به آن توجه داشته باشیم.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی