---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۲۴ ق.ظ

۰



مدیر کل بنیاد شهید ایلام گفت: با مکاتبات و پیگیری های بعمل آمده آزمون از سهمیه ایثارگری در استخدام ها برداشته می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایلام بیدار، "سلیمان رستمیان"، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در پاسخ سوال خبرنگار ایلام بیدار مبنی بر نبود تناسب بندی در جذب فرزندان ایثارگر و شاهد در ادارات استان ایلام گفت: در گذشته 25 درصد از سهم استخدام های دستگاه های دولتی تحویل بنیاد می شد اما دو سه سالی است که خیلی استخدامی وجود ندارد و در سال 95 سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام کرد که باید در قالب آزمون سهم 25 درصد را ارائه دهیم تا عدالتی در سطح کشور به وجود بیاید.

وی اظهار کرد: مثلا در استان ایلام کل سهم اموزش و پرورش 13 نفر بود که انچنان همخوانی لازم را نداشت و رشته هایی که مورد نیاز در این آزمون ها بود با رشته های فرزندان شاهد و ایثارگر همخوانی نداشت در واقع رشته تخصصی با نیاز دستگاه اجرایی مطابقتی نداشت.

این مسئول افزود: همین موضوع باعث شد تا برخی ها نتوانند از این فرصت استفاده لازم و کافی را ببرند و مجددا با مکاتباتی که انجام شد و پیگیری های بعمل امده بنا است تا موضوع آزمون از سهمیه ایثارگری برداشته شود هر چند که استخدامی انچنانی در سال 95 از سوی دولت وجود نداشته است.

رستمیان ادامه داد: تلاش می کنیم که اشتغال ها به سمت سرمایه گذاری و تولید و فعالیت های کارآفرینی مراجعه کنیم و در این راستا حتی در چند بعد کار انجام گرفته که نتایج خوبی را به همراه داشته است به طور مثال در بحث جواهر سازی، گلیم بافی و چرم سازی هم اکنون اشتغال های خوبی صورت گرفته است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: در این زمینه حتی قراردادهایی با شهرک صنعتی استان ایلام منعقد شده که در این تفاهم نامه 75 درصد حقوق را بنیاد شهید و 25 باقی مانده را طرف شرکت تولیدی همراه به بیمه پرداخت می کند تا از این طریق اشتغال ها را در سمت تولید روانه کنیم.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد شرکت های نفتی در بکارگیری جذب و اشتغال خانواده های شاهد و ایثارگر نیز گفت: بارها این موضوع را نیز متذکر شده ایم و زرمان هم نمی رسد هر چقدر هم تلاش برای این رفع این مشکل تلاش می کنیم با توجیهات آقایان مواجه می شویم.

این مسئول عنوان کرد: پذیرش نیروهای بومی در شرکت های پیمانکاری وابسته نفت و راهسازی و مراکز مروبط به پتروشیمی و پالایشگاه خیلی توجهی به اشتغال در استان ندارند.

رستیمان خاطرنشان کرد: توجیه این شرکت ها و افراد این است که این شرکت ها به صورت خصوص در حال سرمایه گذاری هستند و افرادی را که در استخدام خودشان باشند را در اختیار دارند.

مدیرکل بنیاد شهید استان اضافه کرد: در این راستا حتی صحبت های لازم با مسئولان استان و نمایندگان استان در مجلس انجام گرفته و قول هایی داده شده تا این مشکل برطرف شود؛ با توجه به اینکه اکثر درخواست ها به بنیاد شهید در تخصص های نفتی است لذا رفع این مشکل امری ضروری به نظر می رسد.

وی همچنین در این نشست از اجرای 50 ویژه برنامه هفته شهدا در استان ایلام خبر داد که تا روز 22 اسفند با اجرای ویژه برنامه های خاص اجرایی خواهند شد.

 

۹۵/۱۲/۲۱
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی