---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۱۰ ب.ظ

۱


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان بر لزوم بازنگری در قوانین مربوط به تخریب منابع طبیعی تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: لزوم بازنگری در قوانین مربوط به تخریب منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهمن اسکندری بعد از ظهر امروز در نخستین نشست با نیروهای استخدامی جدید اداره‌کل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به شعار سال اظهار داشت: توصیه‌های بسیاری در مورد همدلی و همزبانی در دین مبین اسلام شده است.

وی با بیان اینکه همدلی و همزبانی جزو تکالیف و وظایف اداره‌کل منابع طبیعی استان زنجان در سال جاری خواهد بود، افزود: اهمیت منابع طبیعی در زندگی انسان و تمام موجودات زنده بر کسی پوشیده نیست و رهبر معظم انقلاب نیز در فرمایشات خود بر این موضوع تاکید داشته‌اند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان زمین را جزو ثروت‌های عمومی دانست و عنوان کرد: یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری اهمیت حفظ زمین است که در اسلام نیز سفارشات فراوانی در این زمینه شده است.

این مسئول با تاکید بر اهمیت انجام عملیات آبخیزداری تصریح کرد: اهمیت این موضوع را مقام معظم رهبری نیز یادآور شده و توجه بیشتر به عملیات و پروژه‌های آبخیزداری را خواستار شدند.

اسکندری در ادامه با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست خاطرنشان کرد: حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی وظیفه‌ای همگانی بوده و مقام معظم رهبری نیز آن را یک وظیفه حاکمیتی دانسته‌اند.

وی بیان داشت: جلوگیری از زمین‌خواری و کوه‌خواری نیز که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با تاکید بر ضرورت فرهنگسازی در حوزه منابع طبیعی اظهار کرد: بازنگری در قوانین مربوط به تخریب منابع طبیعی نیز ضروری است و باید در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول در ادامه وظایف اداره‌کل منابع طبیعی را به نیروهای استخدامی جدید گوشزد کرد و گفت: حفاظت از عرصه‌های ملی اصلی‌ترین وظیفه این اداره‌کل محسوب می‌شود و احیا، توسعه و بهره‌برداری نیز از دیگر وظایف ماست.

اسکندری عنوان کرد: جلب مشارکت مردمی در اجرای پروژه‌های منابع طبیعی و جنگل‌کاری اقتصادی در دستور کار منابع طبیعی استان زنجان قرار دارد چراکه این اداره‌کل درصدد افزایش درآمد بهره‌برداران است.

وی سال 94 را سال جامع‌نگری در حوزه‌های آبخیز دانست و گفت: تشکیل کارگروه مقابله با تصرف اراضی ملی و تشکیل صندوق توسعه منابع طبیعی از اولویت‌های منابع طبیعی استان زنجان در سال جاری است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان تعداد نیروهای استخدامی جدید این اداره‌کل را 38 نفر عنوان و بیان کرد: این افراد از فردا آغاز به کار خواهند کرد.

نظرات  (۱)

خوش به حالشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی