---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷ ب.ظ

۰


خبرگزاری تسنیم: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به آیین‌نامه تعیین تکلیف مربیان حق‌التدریس فنی‌ و حرفه‌ای گفت: در استان زنجان ۱۸۰ نفر واجد شرایط شرکت در آزمون استخدامی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، قاسم صیادی امروز در جلسه شورای اداری اداره کل فنی و حرفه‌ای در مورد تعیین تکلیف مربیان حق‌التدریس این سازمان اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده 180 نفر در استان زنجان واجد شرایط شرکت در آزمون استخدامی این سازمان شناخته شدند.

وی با اشاره به اینکه تعداد افراد شناسایی شده برای شرکت در آزمون در استان زنجان 3.7 درصد افراد واجد شرایط کل کشور است، ابراز کرد: به محض ابلاغ دستورالعمل از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آزمون استخدامی برگزار می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان اعلام کرد: حداقل سطح تحصیلات برای شرکت در این آزمون فوق دیپلم در نظر گرفته شده و مربیان باید تا تاریخ 31 شهریور ماه 91 در این سازمان فعالیت داشته و در حال حاضر نیز مشغول به فعالیت باشند.

وی خاطرنشان کرد: این مصوبه از سال 91 مطرح شده و بلاتکلیف مانده بود که با توجه به اهمیت حوزه مهارت آموزی، این موضوع در جلسه هیئت دولت تعیین تکلیف شد و پروسه عملیاتی آن در دستور کار دستگاه‌ها قرار گرفت.

صیادی با اشاره به اینکه این سازمان از لحاظ منابع مالی مشکلی برای استخدام این افراد ندارد، عنوان کرد: مربیان در 24 رشته و زیرمجموعه‌های آن‌ها توانمندی‌های خود را محک می‌زنند.

وی با بیان اینکه استان زنجان در عرصه‌های مختلف فنی و حرفه‌ای از جمله مسابقات مهارت و اجرای طرح‌های پایلوت جایگاه ممتازی دارد، ابراز کرد: امیدواریم مربیان نیز در عرصه رقابت موفق ظاهر شوند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان از اجرای طرح ارتقای شایستگی حرفه‌ای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی با هدف برطرف کردن نیاز بازار کار به نیروی متخصص خبر داد و گفت: با این اقدام شاهد تحول در عرصه محیط کار هستیم.

وی با اشاره به عدم تناسب مواد تحصیلی در دانشگاه‌ها با بازار کار و ضعف دانش‌آموختگان در حوزه‌های عملی و اجرایی تصریح کرد: تأمین نیروی انسانی ماهر با تمرکز بر دانشجویان و فارغ التحصیلان آموزش عالی و مهارت آموزی به این افراد در دستور کار قرار دارد.

صیادی با بیان اینکه مهارت آموزی و ارتقای توانمندی‌های افراد از محوری‌ترین حوزه‌ها در زمینه اشتغال پایدار است، گفت: پیوند آموزش و اشتغال و آموزش‌های بازار محور از اولویت‌های مهم این سازمان است.

وی آموزش‌های بازار محور را کلید اشتغال عنوان کرد و افزود: امروزه دغدغه اصلی مردم و مسئولان تولید و بازاریابی است که توجه به مشاغل خانگی و بارویکرد بازار محور در این زمینه کمک شایانی به ایحاد اشتغال پایدار می‌کند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان بیان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای افراد جویای کار شهری و روستایی، دانشجویان فارغ التحصیل، شاغلان صنوف مختلف، زنان سرپرست خانوار، واحدهای تولیدی و سایر اقشار جامعه برگزار می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی