---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۲۳ ق.ظ

۰


وزارت آموزش و پرورش

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه در سال گذشته تحصیلی ۱۳۵ هزار پرونده گزینش در نظام تعلیم و تربیت کشور بررسی شد گفت: حدود ۶۰ درصد پرونده‌های گزینش آموزش‌وپرورش مربوط به مدارس غیردولتی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، شاپور محمد زاده صبح امروز در جریان بازدید هسته گزینش آموزش‌وپرورش اظهار داشت: سالانه بین 110 تا 120 هزار پرونده گزینش در وزارت آموزش‌وپرورش بررسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته حجم بیشتری از میانگین سالانه از پرونده‌های گزینش آموزش‌وپرورش در هیئت گزینش این وزارتخانه بررسی شد؛ از بررسی بیش از 135 هزار پرونده گزینش در این سال خبر داد و تصریح کرد: به‌طورمعمول بالغ‌بر 50 الی 60 درصد از این پرونده‌ها مربوط به مدارس غیردولتی است.

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش افزود: بیشترین پرونده گزینش در آموزش‌وپرورش برای مدارس غیردولتی است؛ چراکه معلمان این مدارس ثابت نیستند و ایجاب می‌کند که چنین باشد.

محمد زاده با اشاره به اینکه ورود و خروج در این بخش (مدارس غیردولتی) زیاد است و برخی از معلمان این مدارس پس از مدتی، شغل دیگری انتخاب می‌کنند‌ و عده‌ای نیز در این مدارس پاره‌وقت هستند عنوان کرد: به همین سبب نیز پرونده گزینش در این بخش (مدارس غیردولتی) زیاد است.

وی با اشاره به اینکه باقیمانده پرونده‌های گزینش مربوط به مدارس و مراکز دولتی آموزش‌وپرورش است خاطرنشان کرد: در کنار این پرونده‌ها یکسری پرونده‌های پروژه‌ای گزینش در وزارت آموزش‌وپرورش وجود دارد که نمونه آن پرونده‌های مربوط به پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان یا استخدام‌های جدید آموزش‌وپرورش بر اساس ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان است.

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش افزود: هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش در کنار این نوع بررسی پرونده‌ها، پرونده‌هایی نیز بابت تبدیل وضعیت‌ها دارد که همه‌ساله انجام می‌شود و درمجموع با احتساب همه این پرونده‌ها، سالانه به‌صورت میانگین 120 هزار پرونده گزینش در وزارت آموزش‌وپرورش بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

۹۵/۰۶/۱۶
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی