---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۵۵ ب.ظ

۰

وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: با جذب ۴۹ نفر استخدامی جدید بسیاری از مشکلات ناشی از کمبود نیروی انسانی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان رفع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، احمد رشیدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان با اشاره به اینکه این اداره کل به صورت اختصاصی متولی اجرای  قوانین کار و تعاون در استان است اظهار داشت: گستردگی حوزه کاری ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خدمت رسانی این ادارات به بیش از850 هزار کردستانی، نیازمند تعامل سازنده روسای ادارات با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی است.

وی در این راستا به مشکلات بودجه‌ای هم اشاره کرد و گفت: کسری بودجه، اداره کل را در دستیابی به اهداف تعیین شده با مشکلات عدیده‌ای مواجه ساخته که امیدواریم با پیگیری‌های به عمل آمده، این نواقص برطرف شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان از سازماندهی کارکنان به عنوان یکی از وظایف اصلی مدیران نام برد و تصریح کرد: با جذب 49 نفر استخدامی جدید بسیاری از مشکلات ناشی از کمبود نیروی انسانی در این سازمان رفع می‌شود.

وی با اشاره به برنامه عملکردی و لزوم ارزیابی مستمر واحدها گفت: باید با ارزیابی مستمر برنامه عملکرد کارشناسان، از انحراف های احتمالی در روند اجرای برنامه‌ها جلوگیری نمود.

رعایت بخشنامه ها و دستورالعملهای اداری، لزوم همکاری و تعامل واحدهای ستادی و ادارات تابعه شهرستانها در راستای دستیابی به اهداف پیش رو، درج به موقع عملکرد ماهانه در سامانه بر‌ته و سایر سامانه‌های مرتبط با حوزه های تخصصی از جمله مورادی بود که مدیران حوزه‌های تخصصی ستاد در این نشست بر اجرا و رعایت آنها تاکید کردند.

در این نشست رؤسای ستادی و ادارات تابعه شهرستان‌ها، ضمن بیان مسائل و مشکلات فراروی حوزه کاری خود، خواستار رسیدگی و رفع آنها شدند و لوح تجلیل مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص  ارائه به موقع آمارهای مربوط به ارزیابی عملکرد حوزه‌های کاری و تجزیه و تحلیل آنها، به جمیل فرجی رئیس اداره تابعه شهرستان دیواندره اهدا شد.

۹۳/۱۰/۲۵
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی