---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۰۹ ق.ظ

۰



یاسوج- مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد گفت: استخدام ۱۰۰ نفر از فرزندان شهدا در استان محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور موسوی ظهر دوشنبه در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت افزود: این افراد به صورت کارورز در حال کار بودند و استاندار دستور استخدام آنها را صادر کرده است.

موسوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حوزه مستند سازی دفاع مقدس گفت:  یکهزار و ۱۵۰ نفر از والدین شهدا در قید حیات هستند و مستند سازی و ضبط اطلاعات ۴۳۵ نفر از آنها انجام شده است.

موسوی همچنین از هدفگذاری برای تکمیل اطلاعت ۷۱۵ نفر باقیمانده تا پایان سال خبر داد.

وی با بیان اینکه باید ایثار و ایثارگری  بخشی از مطالبات عمومی باشد، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان ضروری است و گفتمان غالب ما نیز باید در حوزه ایثارگری باشد.

۹۶/۱۰/۰۵
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی