---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۵ ب.ظ

۰

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: کارفرمایانی که فرزندان شاهد و ایثارگر را به‌کارگیری نمایند از پرداخت مالیات معاف می‌شوند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد سلیمانی ظهر امروز در گردهمایی کارگاه آموزش و توانمندسازی فرزندان شاهد و ایثارگر کردستان که در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نهاد متولی امور بازماندگان شهدا و ایثارگران به فرمان امام راحل تأسیس شده است.

وی تصریح کرد: تا به امروز بنیاد شهید و امور ایثارگران در خیلی از حوزه‌ها کارهای زیادی انجام داده و به نمایندگی از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایتگر بازماندگان شهدا و ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان افزود: خانواده‌های شهدا، جانبازان، اسرا و آزادگان زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

این مسئول با بیان اینکه امروزه فرزندان شاهد و ایثارگر سکانداران انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: این یادگاران نه تنها روی پای خود ایستاده‌اند بلکه وجودشان در جامعه موثر است.

وی گفت: دولت مکلف است ساز و کاری را فراهم کند که افراد در جامعه شغل داشته باشند و بنیاد شهید و امور ایثارگران متناسب با شرایط روز و توانمندی‌های دولت باید برای رفع مشکلات خانواده‌های شده و ایثارگران تمام همت خود را بکار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان تصریح کرد: باید افراد توانمندی برای بازار کار داشته باشیم و کسب آموزش و مهارت لازمه تحقق این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در بحث آموزش برنامه‌های متنوعی دارد، بیان کرد: علم خریدنی نیست و در بحث آموزش در صورتیکه فرد با انگیزه لازم کار را یاد بگیرد می‌تواند روی پای خود بایستد.

سلیمانی به حمایت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران از کارفرمایانی که برای فرزندان شاهد و ایثارگر کار ایجاد کنند اشاره کرد و گفت: پرداخت حق بیمه سهم کارفرما از بودجه بنیاد پرداخت شده و این افراد از پرداخت مالیات نیز معاف می‌شوند.

وی توضیح داد: در استخدام 25 درصد سهمیه به فرزندان شاهد تعلق دارد و در این راستا یک سوم سهمیه برای جامعه ایثارگری و دو سوم آن برای سایر افراد زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

این مسئول با اشاره به اینکه بیکاری از جمله مشکلات عدیده‌ای است که معضلات آن دامنگیر جامعه شده است، گفت: بیکاری همچون بیماری است که در خانه از شدت رنج به خود می‌پیچد و اطرافیانش هم از این حالت او در عذاب هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان تصریح کرد: فرهنگ صحیحی در خصوص کار در جامعه وجود ندارد و این مقوله نیاز به کار بیشتری دارد.

این مسئول ادامه داد: امروزه تعداد کمی از جوانان به مراکز فنی و حرفه‌ای برای کسب مهارت‌آموزی مراجعه می‌کنند و این نقطه ضعفی در جامعه به شمار می‌رود.

وی در پایان با بیان اینکه باید اهداف خود را در بحث توانمندسازی علمی و مهارت‌افزایی پیش ببریم، خاطرنشان کرد: 100 درصد شهریه فرزندان شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌ها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت می‌شود و این افراد برای درس خواندن محدودیتی ندارند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی