---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۵۱ ق.ظ

۰

 
سرویس کرمانشاه- مدیرکل امور استانهای سازمان غذا و داروی کشور از صدور مجوز استخدام هزار نیروی جدید در معاونت غذا و داروی کشور در اردیبهشت ماه سال 96 خبرداد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، عباس مهدیزاده امروز چهارشنبه(18 اسفند) در چهارمین نشست قطب سوم کشوری معاونین غذا و دارو که به میزبانی معاونت غذا و داروی کرمانشاه برگزارشد با اشاره به برگزاری جلسات قطب های غذا و داروی سراسر کشور طی سالجاری، اظهارداشت:  مصوبات این جلسات را جمع آوری و دسته بندی کرده ایم تا روی آنها کار کنیم.

وی بر لزوم کاربردی شدن نتایج این جلسات تاکید کرد و افزود: از آنجایی که بحث ورود کالاهای قاچاق سلامت محور در استان های غربی کشور بیشتر مطرح است از معاونین غذا و داروی این منطقه خواسته شده که بر روی این مسائل تمرکز بیشتری داشته باشند.

مدیرکل امور استانهای سازمان غذا و داروی کشور از تفویض برخی از اختیارات سازمان غذا و دارو به معاونت های استان ها در راستای اجرا و کنترل بهتر این امور خبرداد و تصریح داشت: در برخی مصوبات مانند مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور کرمانشاه جزء استان های برتر کشور است.

وی حجم کارهای زیرساختی صورت گرفته طی 3 سال اخیر در معاونت های غذا و داروی کشور را بی سابقه توصیف کرد و گفت: اثرات این کارهای زیرساختی به خوبی در جامعه دیده می شود.

مهدیزاده از تجمیع آمار و گزارش عملکرد معاونت های غذا و داروی سراسر کشور طی سالجاری و تبدیل آن به یک کتابچه خبرداد و بیان داشت: متاسفانه برخی از معاونت های غذا و داروی کشور آمارها و گزارش خود را ناقص ارسال کرده اند که طی نامه ای از آنان درخواست کرده ایم هرچه سریعتر اقدام کنند.

وی خاطر نشان ساخت: نسخه هایی از این کتابچه در اختیار استانداری ها، روسای دانشگاه های علوم پزشکی، سازمان های صنعت و معدن و دفتر ریاست جمهوری قرار داده خواهد شد.
مدیرکل امور استانهای سازمان غذا و داروی کشور از معاونت های غذا و داروی کشور خواست در طی ایام نوروز در بحث نشانگرهای تغذیه ای فعال باشند، نیروی کشیک را در ایام تعطیل مستقر کنند و برنامه های نوروزی را جدی بگیرند.

وی خواستار تمرکز معاونت های غذا و داروی کشور بر روی مستندات شد و ادامه داد: بحث یکسان سازی شاخص ها را تا پایان سال داریم که در این زمینه ریاست سازمان دستور تجمیع این شاخص ها را داده اند.

مهدیزاده از سنگ اندازی ها پیش پای اجرای سامانه "تی تک" خبرداد و گفت: این سامانه که به ردیابی اصالت کالاها می پردازد فشارهای زیادی پیش روی اجرای آن است، لازم است مردم برای اجرای آن کمک کنند.

وی به مشکل کمبود نیرو در این سازمان اشاره کرد و گفت: این مسئله یکی ازضعف های ما محسوب می شود، هر چند که امسال از نظر فضای فیزیکی 23 فضای جدید در معاونت افزایش یافت اما از نظر نیروی انسانی مشکل داریم که در این راستا مجوز استخدام 1000 نیروی جدید ور معاونت غذا و داروی کشور صادر شده است که تا اردیبهشت اینکار صورت می گیرد.

وی در پایان یادآورشد: در برخی از مناطق به خاطر وجود ظرفیت ها و فشارها دبیری مناطق به شکل گردشی در آمده است که در منطقه سه نیز مقرر گردید یکسال دبیرخانه منطقه در کرمانشاه و یکسال در همدان باشد.

۹۵/۱۲/۱۹
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی