---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۱۲ ب.ظ

۰

مدیرکل استاندارد خراسان رضوی با بیان اینکه با بحران کمبود نیرو در این اداره مواجه هستیم، گفت: به دلیل کمبود نیرو نمی‌توانیم در تمام شهرستان‌های خراسان رضوی اداره استاندارد را مستقر کنیم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، علیرضا جمیع ظهر امروز در مراسم افتتاح اداره استاندارد سبزوار با بیان اینکه با بحران نیرو و پرسنل متخصص در این اداره مواجه هستیم، اظهار داشت: ما در چارت مصوب اداره استاندارد خراسان رضوی بیش از 140 نیرو پیش‌بینی کرده‌ایم که متاسفانه در حال حاضر فقط 60 نیرو در این حوزه در حال فعالیت هستند و این مسئله ما را با بحران نیرو مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه نبود مجوزهای لازم برای استخدام نیرو و بازنشستگی تعداد قابل توجهی از کارکنان ما را با مشکلات زیادی مواجه کرده است، تصریح کرد: امروز حجم کاری اداره استاندارد افزایش جدی داشته و این مسئله با ساختاری که داریم همخوانی ندارد.

جمیع با بیان اینکه چارت مصوب استقرار اداره استاندار در سبزوار در گذشته تصویب شده است، گفت: ما برای برخی از شهرستان‌های استان دارای چارت مصوب هستیم، اما به دلیل بحران نیرو و نبود نیرو متخصص نمی‌توانیم در همه شهرستان‌ها این اداره را مستقر کنیم.

مدیرکل استاندارد خراسان رضوی ادامه داد: در نیازسنجی‌های صورت گرفته در سطح استان با توجه به وضعیت ویژه سبزوار و شهرهای اطراف آن استقرار این اداره در این شهرستان یک نیاز مهم تلقی شد که با همت نمایندگان مجلس و فرماندار این مسئله نیز محقق شد.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل مطرح شده در دستورالعمل‌های سازمان توجه به برون‌سپاری فعالیت‌ها براساس ضوابط و معیارهای اداره استاندارد است، گفت: در این زمینه ما آمادگی کامل داریم تا با همکاری دانشگاه‌ها، موسسات علمی و پژوهشی، شرکت‌های دانش بنیان، آزمایشگاه‌های تخصصی بخشی از کارهایی که نیاز به برون‌سپاری است را با همکاری آنان انجام دهیم.

جمیع عنوان کرد: شهرستان‌های اطراف سبزوار نیز می‌توانند از فرصت استقرار این اداره در این شهرستان بهره‌مند شوند و در صورت نیاز به این اداره مراجعه کنند.

 

۹۳/۱۰/۳۰
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی