---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹ ق.ظ

۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در آزمون اخیر آموزش و پرورش که روز جمعه برگزار شد سهمیه استخدامی برای استان اردبیل 107 نفر تعیین شده است.

خبرگزاری فارس: 107 نفر سهمیه استخدامی آموزش و پرورش در اردبیل

صابر سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به استخدام 5 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش و سهم استان اردبیل با توجه به 2 درصد تعداد سهم دانش‌آموزانی از کل دانش‌آموزان کشور، حتی بیشتر از سهمیه قانونی فرصت جذب به آموزش و پرورش استان اردبیل داده شده است که ما در این آزمون اخیر 107 نفر سهمیه جذب و استخدام داریم.

وی افزود: 75 نفر از این سهمیه از طریق آزمون پذیرفته شده و 32 نفر دیگر نیز شامل سهمیه شاهد و ایثارگران است که مقرر شده از بین این خانواده‌ها پذیرش نیرو را شاهد باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: آزمون با همکاری سازمان سنجش و همت دانشگاه آزاد جمعه هفته گذشته برگزار شد و طی روزهای آینده با اعلام نتایج دو تا سه برابر ظرفیت جذب نهایی اسامی افراد اعلام خواهد شد تا مراحل مصاحبه و گزینش و انجام معاینات احتمالی را شاهد باشیم تا زمینه جذب نهایی این افراد البته بعد از گذراندن یک سال دوره آموزشی و مهارتی برای حضور در مدارس فراهم آید.

سپهری با بیان اینکه ما در برخی از دوره‌های آموزشی با کمبود نیرو مواجه بودیم که با جذب این نیروها امیدواریم در سال‌های آینده این کمبود و کسری برطرف شود، عنوان کرد: آموزش و پرورش به غیر از پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان هیچ مسیر جذب دیگر و استخدام نیرو ندارد.

این مسئول به ضرورت تغییر نگرش و تفکر مردم در هدایت فرزندانشان برای تحصیل در رشته‌های مختلف با اولویت نظام فنی و مهارتی اشاره کرد و یادآور شد: در حالی که سهمیه جذب دانشجو در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی  و داروسازی بسیار محدود است در نقطه مقابل جذب دانشجو در رشته‌های فنی و مهارتی که بازار کار آنها نیز مناسب است بسیار شفاف و روشن بوده و ما از خانواده‌ها انتظار داریم که فررزندانشان را برای تحصیل در این رشته‌ها هدایت و همراهی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نمونه این رشته‌های سودآور و بازارپسند را رشته طلاسازی اعلام کرد و ادامه داد: بسیاری از فعالان این صنف دنبال هنرجویان ما برای حضور در بازار کار هستند، چراکه به سرعت زمینه اشتغال و فرصت کارآفرینی برای چنین افرادی فراهم آمده و زمینه برای توانمندسازی بیشتر نسل آینده در بازار کار رشته‌های فنی و حرفه‌ای فراهم آمده است.

سپهری افتخارآفرینی پنج نفر از هنرجویان هنرستان‌های استان را در مسابقات فنی و مهارتی بیان کرد و گفت: این افراد نه تنها بدون کنکور وارد تحصیل در رشته دلخواه خود می‌شوند بلکه قطعا با توان بالای مهارتی به سرعت جذب بازار کار شده و به جای اینکه منتظر استخدام و پشت میز نشستن باشند در بازار کار به صورت عملی در رشته‌های مرتبط خود جذب خواهند شد.

3 مدرسه ماندگار در اردبیل به ثبت رسیده است

وی با اشاره به طرح آموزش و پرورش در ثبت مدارس ماندگار با سابقه بیش از 100 سال فعالیت آموزشی و پرورشی در برخی از مدارس تاریخی و کهنه باقی‌مانده بیان کرد: در این زمینه سه مدرسه صفویه اردبیل، امام خمینی بیله‌سوار و مدرسه تاریخی خلخال با قدمتی در حدود 75 سال در ردیف پروژه‌های ماندگار به ثبت رسیده که قرار است با تامین اعتبار این اماکن به تالار افتخار ماندگار تبدیل شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز که از سوی آموزش و پرورش و نوسازی مدارس قرار است تامین شود در حفاظت و صیانت از این مدارس تاریخی و بناهای ماندگار اقدام جدی و عملی به انجام برسد.

۹۴/۰۶/۲۹
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی