---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۱۶ ق.ظ

۰


مدیرعامل پتروشیمی دهدشت اولویت شروع به کار در پتروشیمی دهدشت را استفاده از نیروهای توانمند محلی دانست و اظهار کرد: چون بخشی از تعهدات ما ایجاد اشتغال برای مردم است، امیدواریم مردم ما را حمایت کنند و تا جایی که مقدور باشد از نیروهای بومی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی بتاحیان مدیرعامل پتروشیمی دهدشت در آیین آغاز بکار عملیات خاکبرداری پتروشیمی دهدشت اولویت شروع به کار در این پتروشیمی را استفاده از نیروهای توانمند محلی دانست و اظهار کرد: چون بخشی از تعهدات ما ایجاد اشتغال برای مردم است، امیدواریم مردم ما را حمایت کنند و تا جایی که مقدور باشد از نیروهای بومی استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل پتروشیمی دهدشت اظهار کرد: نخستین گام اجرایی پروژه با خاکبرداری و آماده سازی و تسطیح زمین آغاز می‌شود.

پایگاه خبری کهگیلویه

بتاحیان پشتیبانی شرکت هلدینگ خلیج فارس و تلاش‌های هاشمی پور نماینده مردم در مجلس را در راه‌اندازی پروژه قابل تقدیر خواند و گفت: پروژه پتروشیمی دهدشت برگشت ناپذیر خواهد بود.

وی بیان کرد: خط اتیلن از گچساران تا دهدشت را دولت متقبل شده که  این خط انتقال در بودجه 96 پیش بینی شده است.

پایگاه خبری کهگیلویه

مدیرعامل پتروشیمی دهدشت با بیان اینکه پتروشیمی گچساران 40درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: امیدواریم پتروشیمی دهدشت طی دو سال و نیم به بهره برداری برسد.

۹۵/۱۰/۰۱
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی