---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲ ب.ظ

۰

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کوثر گفت: در راستای توسعه کارآفرینی اقدام به سرمایه‌گذاری در طرح‌های اقتصادی کرده‌ایم و هدف اصلی ما از راه‌اندازی این طرح، ایجاد 5 هزار شغل برای خانواده ایثارگران در طول یک دوره زمانی مشخص است.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، هوشنگ احمدپور با بیان اینکه راهبرد اصلی کشور در حوزه اقتصاد بر محور سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بنا شده و حمایت همه‌جانبه و‌ هدفمند از صادرات کالاها و خدماتی که موجب ایجاد ارزش افزوده می‌شوند مورد تأکید قرار گرفته است، اظهار داشت: شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنایع و معادن کوثر از شرکت‌های وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای توسعه کارآفرینی اقدام به سرمایه‌گذاری در طرح‌های اقتصادی کرده و در حال حاضر طرح فرآوری سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی را به عنوان یکی از فعالیت‌های در دست اقدام پیش رو دارد.

وی با اشاره به این که هدف اصلی ما از راه‌اندازی این طرح، کارآفرینی و ایجاد 5 هزار شغل برای جامعه هدف در طول یک دوره زمانی مشخص است، ادامه داد: با توجه به مقدمات فراهم شده و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته، این آمادگی وجود دارد که هر سه ماه، تعداد 300 نفر از خواهران وابسته به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را برای آموزش و بکارگیری وارد چرخه نیروی انسانی کنیم.

وی با ذکر این‌که محل سکونت این خواهران باید در شهر تهران باشد، سایر شرایط را داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و حداکثر سن 40 سال اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد، حدود 30 درصد پس از انجام مراحل اداری و قرار گرفتن تحت آموزش‌های مقدماتی و پیشرفته به عنوان همکار جدید تحت شرایط خاصی استخدام می‌شوند.

احمدپور به تشریح وضعیت 70 درصد باقی مانده پرداخت و گفت: سیاست ما کمک به بانوان عضو خانواده شهدا و ایثارگران است بنابراین برای مابقی افراد نیز برنامه داریم و با مساعدتی که جهت در اختیار گذاشتن دستگاه و مواد اولیه به عمل می‌آوریم، این خواهران می‌توانند در قالب مشاغل خانگی فعالیت کنند و نحوه فعالیت نیز به این شکل خواهد بود که شرکت پس از تأمین مواد اولیه، محصول نهایی را دریافت و حق‌الزحمه افراد را می‌پردازد، ضمن این‌که تمهیداتی نیز برای کمک به این عزیزان پیش‌بینی شده که در موعد مقرر انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت معادن کوثر با اعلام اینکه به موازات جذب نیروی مورد نیاز، سالانه 1200 نفر اشتغال برای خانواده شهدا ایجاد ‌می‌کنیم و می‌توانیم در یک بازه چهارساله به هدف اصلی که تأمین 5 هزار شغل برای جامعه هدف در سطح شهر تهران است برسیم، گفت: در حال حاضر 101 نفر از اعضای خواهران خانواده جامعه هدف در همین راستا جذب شده و در کارگاه‌های آموزشی تهران مشغول آموزش هستند.

احمدپور تصریح کرد: این، تنها اقدام ما جهت ایجاد اشتغال نبوده است،بلکه قدم‌های دیگری نیز در همین زمینه برداشته شده است به طوری که ضمن توسعه معادن شرکت، احداث کارگاه‌های جدید مصنوعات سنگین و همچنین احداث کارخانه تولید قعطات پیش‌ساخته بتونی که دارای ارزش افزوده قابل قبولی هستند نیز در دست اقدام قرار دارد و اجرای این طرح‌ها با پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای همراه بوده است به طوری که یکی از دستاوردهای آن ایجاد اشتغال مستقیم برای 250 نفر از اعضای جامعه هدف است و روند توسعه فعالیت‌‌ها با عنایت خداوند متعال و حمایت مسئولین ذیربط همچنان ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در شرایط فعلی دعوت به همکاری بر اساس کارشناسی و بررسی‌های کافی صورت گرفته و شرایط مناسبی برای بکارگیری بخشی از خانواده شهدا است و همه دغدغه و هدف ما این است بتوانیم با ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای جامعه هدف، قدم کوچکی در راه خدمت به خانواده شهدا برداریم.

به گفته وی، علاقه‌مندان به همکاری و اشتغال در طرح فوق می‌توانند از صبح شنبه تا پایان وقت اداری چهارشنبه هر هفته با شماره‌های دفتر مرکزی واقع در تهران (22 ـ 43956119) تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی