---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۵ ب.ظ

۰

عمران علیمحمدی

عضو کمیسیون اصل نود:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستانهای ایلام، مهران، ملکشاهی، ایوان ، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: با انجام مکاتبات و پیگیری به عمل آمده در نهایت وزارت نفت موفق به اخذ مجوز برای پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی شد.

عمران علیمحمدی در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم در ایلام، اظهار داشت: آزمون استخدامی وزارت نفت دراسفند ماه  سال 1391 توسط شرکت ملی نفت با مجوز 5500 نفری برای جذب نیرو اقدام به ثبت نام جهت برگزاری آزمون استخدامی کرد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر مجوز جذب 2700 نفر از سوی دولت صادر گردیده است و به زودی امورات مربوط به بکارگیری این افراد آغاز خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: تعدادی از این افراد از نخبگان و فارغ التحصیلان ایلامی می باشند که در آزمون استخدامی پذیرفته شده اند.

وی افزود: مراحل آزمون و جذب این افراد بر اساس قوانین و مقررات استخدامی انجام گرفته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی