---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۵۳ ق.ظ

۰

مجوزاستخدام4هزارآتش‌نشان صادرشد

سه شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۵۳ ق.ظ
مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت : مجوز استخدام چهارهزار آتش‌نشان صادر شده تا در این بخش نیروهای تخصصی فعالیت کنند.
ناطقان: عباس کرکه ‌آبادی عصر دوشنبه در همایش شهرداران و رؤسای شوراهای استان کرمان افزود: افراد استخدامی در آتش‌نشانی باید بومی باشند و نمره فنی بالا را کسب کنند.
وی بابیان اینکه پیگیر افزایش حقوق کارگران نیز هستیم، تصریح کرد: قانون استخدام شهرداری در سال 81 تصویب شده ولی متاسفانه بیش از 50 ماده از این آیین‌نامه مورد ایراد واقع شد و با پیگیری‌ها اصلاحاتی در دستور قرار دارد.
کرکه آبادی با بیان اینکه شهرداران باید یک منبع درآمد را برای شهرداری ایجاد کنند، اظهار داشت: 70 درصد یک دستگاه نیروی انسانی است لذا این مورد باید تبدیل به سرمایه انسانی شود.
**ساختمان شهرداری جیرفت افتتاح شد
ساختمان شهرداری جیرفت با حضور مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، معاون استاندارکرمان، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان، امام جمعه و فرماندار این شهرستان افتتاح شد.
شهردار جیرفت در حاشیه افتتاح ساختمان شهرداری جیرفت به خبرنگار ایرنا گفت: ساختمان شهرداری در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع شامل سه هزار متر مربع ساختمان اداری با اعتبار پنج میلیارد ریال تجهیز و به بهره برداری رسید.
نعمت الله حسین زاده افزود: با توجه به فرسوده بودن ساختمان شهرداری، این ساختمان احداث شد.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: 10 ساختمان دولتی شامل مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی در جنوب کرمان در حال احداث می باشد که این طرح های دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد است.
محمد ساردوئیی افزود: مجتمع اداری فاریاب، مجتمع فرهنگی قلعه گنج، سالن ورزشی چاه دادخدا و زهکلوت، استخر شنای شهرستان های منوجان و کهنوج، اداره ثبت احوال شهرستان های عنبراباد، رودبار، قلعه گنج و منوجان از طرح های در حال احداث هفت شهرستان جنوب کرمانه است.
ساردوئیی به طرح بازآفرینی شهری اشاره کرد و گفت: سه مرکز در جیرفت شامل مرکز فرهنگی حسین آباد، کلرود و صاحب آباد و سالن ورزشی حسین اباد در دست اقدام است.
وی از انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان خبر داد و گفت: این تفاهم نامه برای ایجاد فرهنگ سرا در جیرفت به امضا رسید.
۹۷/۱۰/۱۱
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی