---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ق.ظ

۰

سریال دنباله دار استخدامی های استانداری کردستان، و پایان نافرجام این سریال بلند کم کم حال و هوای مذاکرات هسته ای را بخود میگیرد .

به گزارش خبرنگار کُردتودی، " دهم تیر " با توجه به توافق انجام گرفته ضرب الاجل زنگ پایان مذاکرات هسته ای به نقطه پایانی خود رسید و در همین تاریخ نیز با توجه به وعده " ظریف استانداری " در مصاحبه ها ضرب الاجل پایانی ماراتن انتظاراستخدامی های استانداری به انتهای خط میرسید .

به هرصورت با توجه به حساسیت موضوع " ظریف هسته ای " با تمدید چند روزه مذاکرات موافقت نمود اما هنوز از اظهارنظر " ظریف استانداری" درمورد تمدید و یا که عدم تمدید این پروسه بزرگ و لاینحل خبری نیست.


" ظریف استانداری " و تیمش چندان دردادن وعده ها هاهنگ و یک سخن نیستند و کمتر انسجام در گفتار را میتوان در آنها مشاهده کرد و هر کدام بر سازی میکوبند اما " ظریف هسته ای " بهمراه تیمش در سخن گفتن و دادن وعده هماهنگی کاملی با هم دارند.

" ظریف استانداری " باید با جسارت بیانیه صادره دولت مهرورزی را در سال نود و یک در ارتباط با استخدام کردن جوانان آن زمان و سالمندان امروز اجرائی کند اما گویا به دلیل اینکه بیانیه استخدامی با نام و به کام دولت قبلی صادر شده ، گویا " ظریف استانداری " چندان رغبت به اجرائی کردن آن ندارد .
اما " ظریف هسته ای " درتداوم سالهای متمادی مذاکرات میبایست بیانیه لوزان را نهایی و اجرائی نماید.

به هر صورت دو " ظریف "با این تفاوت که یکی از آنها در مقابل عددی به تعداد انگشتان یک دست بعلاوه یک قرار گرفته و " ظریف " دیگر مقابلش عددی فراتر ازهزار میباشد،اینک در مقابل آزمونی بزرگ قرار گرفته اند زیرا که " ظریف " استانداری در مقابل خبرنگاران از توافق حاصله در مدت دوهفته سخن گفت، هر چند که " ظریف هسته ای " هم بارها از امیدواری برای حل مسئله سخن گفته اما گویا طرفهای مقابل " ظریف هسته ای " با زیاده خواهی ناکامش کردند.


" ظریف استانداری " ماههای متمادی دنبال گرفتن یک کد استخدامی چند رقمی ناقابل برای پذیرفته شدگان میباشد حال با توجه به شواهد گویا این کد را میبایست، فضانوردان ازکره مریخ برایشان به ارمغان بیاورند،که مریخ رفتگان پنج بعلاوه یک ،باید این کدها را از کرات آسمانی گرفته و سپس به " ظریف هسته ای " داده تا ایشان هم به رسم هم کیش بودن در صراط تدبیر و امید به " ظریف استانداری" تقدیم کند یا که شاید این کداستخدامی لا ینحل در اتوبان مسیردولت مهرورزی تا دولت تدبیر و امید دچار سانحه ای دلخراش شده و فعلا در بخش مراقبتهای ویژه بستریش کردند،حال خدا داند کی به هوش بیاید، و یا که " کد استخدامی " با رفتن به آن دنیا دست صدها نفر را از رسیدن به استخدام شدن کوتاه نماید.


" ظریفان" هسته ای و استانداری کردستان اینک در برابر آزمونی بزرگ قرار گرفته اند، " ظریف " بومی و خودمانی استانداری از گرفتن یک کد چند رقمی عاجز و درمانده شده، که صدها نفر آینده اشان با این کد گره خورده است.


با توجه به سفرقریب الوقوع کلیددار دولت تدبیر و امید به کردستان و نبود پروژه قابل افتتاح گویا قرار است این هزار و چند نفر پذیرفته شده استخدامی دولت مهرورزی را در میدانی بزرگ گرد هم جمع کرده و سپس روبان افتتاح گرفتن کد استخدامی را با دستان رئیس جمهورکلید بزنند،تاکه این پروژه را جزء پروژه های بزرگی قلمداد کنند که دولت یازدهم برای جوانان کردستان به ارمغان آورده است.


البته این هزار و چند صد نفر در صورت چراغ سبز نشان دادن " ظریف " استانداری برای رفتن به سرکارو استخدام شدن ،از دولت مهرورزی اعلام انزجار و بیعت خویش را با دولت تدبیر اعلام خواهتد کرد.

 

۹۴/۰۴/۱۰
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی