---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۴ ب.ظ

۸


اقتصاد > اقتصاد کلان - سایت صدای اقتصاد نوشت:

محمدحسین کریم پور، رئیس پیشین کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ، در در حال حاضر عضویت هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران است. آنچه می خوانید پاسخ کریم پور به پرسشی درباره عدم پرداخت یارانه های تولید به میزان پیش بینی شده است.

دولت رقم 5 هزار و 272 میلیارد یارانه را برای بخش تولید تصویب کرده بود ولی در هشت ماه امسال از این میزان تنها 500 میلیارد به صنعت، 300 میلیارد کشاورزی و 175 میلیارد به حمل ونقل پرداخت شد. در حالی که قرار بود 1200 میلیارد به صنعت، 1200 میلیارد به حمل و نقل و 1000 میلیارد به کشاورزی پرداخت شود. به نظر شما فاصله میان رقم مصوب حمایت از تولید و رقم پرداختی واقعی تا چه اندازه به این بخش ها آسیب وارد کرده است؟

محمدحسین کریم پور: اقتصاد ایران به تزریق درآمد نفتی حاصل از ٢/٢ میلیون بشکه نفت با بهایی که مدتها بیش از صد دلار ماند، عادت کرده بود. سفره بزرگی برای مصرف این در آمد پهن شد که یک شاخص آن وجود ٣/٧ میلیون کارمند حاکمیت و ٢ میلیون بازنشسته مستمری بگیرست.مطالعات می​گوید کار مفید این افراد، کمتر از یک ساعت در روزاست. حالا تحریم حجم نفت صادراتی را نصف کرده و تحولات اخیر بازار بهای هر بشکه را نیز بازهم کمتر از نصف کرده است. درآمد نفتی کشور در سال آتی عملا یک چهارم سال قبل  تحریم​های شدید موجود است. اما آن لشکر حقوق بگیر نه تنها کاهش نیافته بلکه بر اساس تعهدات بوجود آمده در دولت قبلی امسال ١٨٠ هزار نفر هم افزایش می یابد.

با استمرار کاهش قیمت نفت پیش بینی آن است که سال بعد منابع صرف بودجه جاری شده و بودجه ٤٠ هزار میلیارد تومانی عمرانی عملا محقق نشود. البته در همین دوره اخذ مالیات افزایش می​یابد. به زبان ساده  لشکر کم فایده و پرهزینه کارمندان حاکمیتی حقوق، مزایا و رشد سنواتی خود را همچنان دریافت خواهند کرد، ولو کار عمرانی تعطیل بوده و سنگ روی سنگ گذاشته نشود.  انتظار می​رود تولید کنندگان، صنایع و تجارت کشور علیرغم رکودی که قطع بودجه عمرانی تشدیدش میکند،  کمبود این هزینه را از زیر سنگ هم شده  در آورده و در غالب مالیات بپردازند.

مشکل اول  اقتصاد کشور این لشکر پر تعداد و کم فایده است که تا به تغذیه از بدن کشور ادامه می دهد، خونی برای به جریان افتادن نمی ماند. توجه دارید که کارمند بیکار برای سرگرمی هم شده بخشنامه و مقررات و بگیر و ببند تولید می کند و مانع کار و تولید می​شود. خدای نکرده اگر اخلاق نداشته باشد همین را محل درآمد و فساد هم  می​کند.  خوب در این وضعیت فکر می​کنید معلوم نیست چرا دولت نمی تواند تعهداتش را عمل کند؟ سهم یارانه تولید را نمی​دهد؟ طلب پیمانکاران را نمی​دهد؟ ممیزان مالیاتی اینچنین فشار می آورند؟ تا تابوی مقدس تعهد ملی به تامین لشکر کارمندی حل نشود هیچ رفرم اقتصادی در ایران ممکن نیست.

۹۳/۱۰/۲۶
مدیرسایت

نظرات  (۸)

به ما که رسید آسمون تپید من نمیدونم دیواری کوتاه تر از ما نیست حالا ما مشکل مملکتیم. اقا میترسی ما بیایم از جیب شما بردارن به ما بدن ما دو سال وشش ماهه سر کاریم میفهمی به خدا اگه بفهمی هر دو ماه وعده دوباره وعده آخرش تا سر وعده میرسه دوباره یه چند نفر از دلباختگان خدمت استخدام این افراد فلان بهمان دوباره وعده رفت رو هوا کی بود کی بود من نبودم

برادر ارزشی !!! جناب آقای محمد حسین کریم پور  آنزمان که شما ده تا ده تا از نزدیکان خودتان را داخل ارگانهای دولتی فرو می کردی من و سی هزار پذیرفته شدهء آزمون  سال 91 این در و آندر دنبال پرسوجوی زمان برگزاری آزمونی بودیم که طی ده سال معطل و معلق مانده بود وقتی ما می پرسیدم چرا دولت در ظرف ده سال نیرو نگرفته و نمی گیرد به ما می گفتند دولت در حال کوچک سازی و چابک سازی است غافل از اینکه  در این اثنا جنابعالی و دیگر دوستان قانون مدارتان  چهارصد و هشتاد هزار نفر پرسنل به بدنهء دولت تزریق کردید بدون اینکه از فیلتر شایسته سالاری یعنی آزمون رد شده باشند  با اینکارتان بدنهء خدمتگذار دولت را پر از نیروهای ضعیف و رانتخوار و باندخوار کردید که اثرات این نیروها را بر سلامت اداری مجموعه دولت داریم می بینیم 

این خبر ومانور جدیدی هست که از نهاد رهبری بیرون اومده امروز به حرف های موحدی توجه می کردین و یا سایر نمازهای جمعه این رو می گفتن.

۲۶ دی ۹۳ ، ۲۳:۴۰ واقع بین
رف مفت زده برن جلو دزدی ها روبگیرن نه بیکاری جونارو،یارانه پردرامدهاروحذف کنن
آقای کریم پور : اولا 20000 نفر نه 180000 نفر دوما: بودجه استخدام ما در برابر کسری بودجه  بسیار ناچیز است و به چشم نمیاد سوما: خودت چند ساعت در روز مفید کار می کنی
پس چرا هر جا میریم به خاطر کمبود نیرو کارامون به موقع انجام نمیشه؟
اقای کریم پور خودت در روز چند ساعت کار می کنی اگه کار کردنت مثل امار دادنت باشه وای به حال این جامعه که امثال مثل تو بیان و نظر بدهند بگذآرید چندتا جوون که دستشون به جایی بند نیست مشغول به کاربشند ببینم بچه هاا و نزدیکان خودت چطوری سر کار رفتند امثال مانند توکار کنندر کردنت مثل اما
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۲:۳۳ شوق وصال
سلام علیکم :
امیدوارم آخر هفته خوبی را داشته باشید؛
بنده هم با مطالبی ارزنده به روزم و خوش حال میشم که به بنده هم سر بزنید
دعای سلامتی امام زمان هم فراموش نشود .
التماس دعای فراوان
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی