---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۹ ب.ظ

۰


ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیریت بدون پول راهبردی مهم و اساسی برای عبور از مشکلات در استان است.


قربانعلی سعادت روز چهارشنبه در همایش ارتقای بهره وری که به مناسبت آغاز پروژه های بهبود بهره وری در آذربایجان غربی و با حضور رویا طباطبایی رییس مرکز ملی بهره وری ایران، معاونان استاندار و مدیران و مروجان استانی بهره وری برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه 17 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه های استان نیازداریم و به دلیل نبود بودجه برای اتمام این پروژه ها، مدیریت بدون پول را باید در استان به کار بگیریم.

وی اظهار کرد: برای اجرای سیاست مدیریت بدون پول در استان استفاده از توان بخش خصوصی و عدم اتکا به بودجه دولتی را در برنامه قرار داده ایم تا پروژه ها را به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه طرح مسکن مهر یکی از طرح های بزرگ اجرایی دولت برای خانه دار کردن اقشار کم درآمد جامعه بود، اضافه کرد: به رغم بزرگی این طرح کسانی در راس تعاونی های مسکن مهر استان قرار گرفتند، که تخصص کافی نداشتند و این امر مشکل ساز شد.

وی ادامه داد: همین امر موجب عدم پیشرفت ساخت طرح های مسکن مهر شد و مردم را دچار مشکلات زیادی کرد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: نقش مدیریت و مدیران در ارتقای بهره وری بسیار پررنگ است و ایجاد علم و توانمندی به تنهایی برای بالا بردن بهره وری کافی نیست و تعهد به بهره وری آن را کامل می کند.

وی در خصوص عدم حمایت جدی از مخترعان نیز گفت: برای حمایت از مخترعان سرمایه ای نداریم و وقتی مخترعی به دستگاه یا بانکی ارجاع داده می شود در بروکراسی های اداری و بانکی گرفتار شده و آنقدر پیش پایش سنگ اندازی می کنند که دیگر مخترع فکر گرفتن تسهیلات را رها می کند.

سعادت اظهار کرد: 280 کارمند قرار دادی در استانداری داریم که در دولت گذشته استخدام شده اند و از این تعداد 180 نفر مازاد هستند و اگر این نیروهای مازاد در خانه بنشینند و به کار در خانه مشغول باشند، بهره وری بیشتری دارند.

وی اضافه کرد: در دولت گذشته کسانی در صف استخدام استان قرار گرفته و استخدام شدند که محصل بودند ولی آینده شغلی آنها گارانتی دار بود و بعد از پایان تحصیل بلافاصله استخدام شدند، بدون اینکه مزیتی خاص داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: 60 هزار کارمند در سطح استان فعالیت می کنند و این در حالی است که 120 هزار نفر بیکار تحصیلکرده در استان وجود دارد و باید فکری برای حل مشکل اشتغال آنها بشود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار کرد: موضوع بهره وری موضوع تازه ای نیست و این موضوع در تمامی زمینه ها باید رصد شود تا از تمام ظرفیت ها در حد کمال در استان استفاده کنیم.

نادر صفر زاده افزود: با ارتقای بهره وری می توانیم جایگاه ملی را در فضای بهره وری افزایش دهیم.

وی اظهار کرد: با ارتقای بهره وری در استان باید فاصله بین آذربایجان غربی با سایر استلان های کشور را کم کنیم.

وی ادامه داد: 121 نفر عضو شبکه مروجین بهره وری در آذربایجان غربی وجود دارد که شامل 88 نفر از دستگاه های اجرایی، 17 نفر از فرمانداری های استان و 16 نفر از استانداری آذربایجان غربی هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: مسئولان استان خود را متعهد به ارتقای بهره وری در استان بدانند تا شاهد افزایش بهره وری در استان باشیم.

در ادامه این جلسه کارت مروجان بهره وری به استاندار آذربایجان غربی و معاونان وی اعطا شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی