---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۱۸ ق.ظ

۳

محسن علیمردانی نماینده مردم زنجان

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: تعاونی‌های مسکن اگر به سود متعارف قائل می‌شدند به وعده‌های خود عمل می‌کردند.

محسن علیمردانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با بیان اینکه قرار بود 500 میلیارد تومان از صندوق ذخیره ارزی برای وام ازدواج جوانان در نظر گرفته شود، اظهار کرد: تخصیص این مقدار اعتبار نیاز به دو سوم رای نمایندگان دارد.

وی با تاکید بر اینکه این مقدار اعتبار چون باید از صندوق ذخیره ارزی در نظر گرفته می‌شد که مغایر با قانون اساسی است، ابراز کرد: احتمال رای ندادن بسیاری از نمایندگان به اختصاص این اعتبار وجود دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اینکه در کشور ما مشکلات بانکی در همه زمینه‌ها وجود دارد، عنوان کرد: به دلیل عدم مدیریت درست سیستم بانکداری، بانک‌ها فقط به سمت افزایش شعبه‌ها و اتخاذ سودهای کلان و ورود به وظایفی غیر از وظایف محوله پیش‌روی می‌کنند.

وی با بیان اینکه سیاست‌گذاری دولت حل مشکلات و مسائل بانکی کشور است، تصریح کرد: بانک‌ها به جای اینکه به سمت بنگاه‌داری، برج سازی و دلالی بروند باید به بانکداری بپردازند.

علیمردانی با تاکید بر اینکه شعبه های بانکی در کشور ما نسبت به دیگر کشورهای توسعه یافته بیشتر است، خاطر نشان کرد: بانکداری ما علمی نیست و از مسیر خود منحرف شده است.

تعاونی‌های مسکن با عملکرد اشتباه خود اعتماد مردم را از دست داده‌اند

وی به عملکرد اشتباه تعاونی‌های مسکن اشاره کرد و افزود: تعاونی مسکن به مردم خیانت کرده و اعتماد مردم که بزرگترین سرمایه است را از دست داده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بسیاری از تعاونی‌های مسکن ضررش به نظام به مراتب بیشتر ازمنفعت‌شان بوده است.

وی با اشاره به اینکه عملکرد نادرست این تعاونی‌ها عدالت در کشور را کم رنگ‌تر کرده است، تصریح کرد: استان زنجان در این مسئله نسبت به دیگر استان ها متضررتر شده است.

علیمردانی با بیان اینکه برای جلوگیری از تخلفات و سودجویی بیشتر باید تعاونی های مسکن مدیریت شوند، ابراز کرد: تخلفات تعاونی های مسکن از متوسط استان های دیگر بالاتر است.

وی به حمایت بیشتر دولت از تولید اشاره کرد و گفت: اولویت دولت یازدهم پروژه مسکن مهر نیست به همین دلیل منابع مالی خوبی به مسکن مهر تزریق نشده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر در زنجان تحویل داده نشده است و تخلفات زیادی در این زمینه رخ داده است.

آزمون‌های استخدامی در زنجان قانونی انجام شده است

وی با تاکید بر قانونی بودن آزمون‌های استخدامی برگزار شده در استان زنجان اظهار کرد: طبق بررسی‌های انجام شده آزمون‌های استخدامی قانونی بوده و عادلانه و بدون تبعیض برگزار شده است.

علیمردانی با اشاره به اینکه هر چند سیاست دولت کم کردن حجم استخدامی‌ها است، بیان کرد: افرادی که در این آزمون‌ها برگزیده شده‌اند رتبه‌های برتری دارند و باید استخدام آنان قطعی شود.

وی با ابراز اینکه از این پس دولت می‌تواند با سیاست‌گذاری درست نظارت بیشتری بر آزمون‌های استخدامی داشته باشد، عنوان کرد: برگزیدگان آزمون‌های استخدامی سال‌های گذشته در استان قانونی بوده و باید استخدام شوند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه برای برقراری عدالت حتما باید استخدام با آزمون انجام شود، افزود: طبق قانون هیچ دستگاه اجرایی حتی یک نفر را چه ساعتی، قراردادی و پیمانی نمی‌توانند استخدام کنند.

وی با بیان اینکه بزرگ ترین مشکلات کشور بحث نظارت و مبارزه با تخلفات است، ابراز کرد: بخش نظارت و مبارزه با تخلفات مشکلات زیادی دارد و باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

تعداد دستگاههای ناظر در کشور بیشتر از حد طبیعی است

علیمردانی با تاکید بر اینکه تعداد دستگاه‌های ناظر به مراتب از حد طبیعی زیادتر است و سبب ایجاد موازی‌کاری دستگاه‌های اجرایی شده است، تصریح کرد: زیادی  دستگاه‌های ناظردر کشور ضررشان بیشتر از منفعت‌شان است.

وی با اشاره به اینکه بحث نظارت و مبارزه با تخلفات باید از لحاظ ساختاری و مدیریتی نگاه جدیدی شود، اظهار کرد: موازی کاری دستگاه‌های اجرایی باید حذف شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به مشکل جذب اسپانسر هیئت‌های ورزشی استان اشاره کرد و گفت: روحیه مدیران صنایع استان زنجان به سمت اسپانسری و حمایت از ورزش استان نیست.

وی با ابراز اینکه مسئولان باید در بحث ورزش ورود پیدا کنند، افزود: به دلیل عدم مدیریت درست بسکتبال همیاری استان با مشکل جدی مواجه شده است.

علیمردانی با بیان اینکه مطالبات سال گذشته بسکتبال همیاری استان 28 میلیارد تومان است، گفت: مشکل بسکتبال به راحتی حل نمی‌شود و برای رسیدگی بهتر باید مسئله روشن شود.

گفت‌وگو از الهام احمدی

انتهای پیام/

نظرات  (۳)

با سلام,در جواب اون عزیزى که رفته نماینده زنجان رو دیده,و اخرش بحث بولو و ادعا رو کرده,وبه جاى اسمش توى کامنت داخل کلش علامت سواله,فرض کنیم تو راست میگى,اگه تو ادعا ندارى و بول ب,ات مهم نیست بیا به جاى ماها برو تهرون از معا نت توسعه برامون اطلاعات بیار.در ضمن اون بول هم برا چاب بنر بود نمیدونى نظر نده.

۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۷ بهنام از اصفهان
سلام
ای کاش چه میخاستن بگیرن چه نگیرن تکلیفمون رو مشخص کنن
اینم نتیجه ی تلاشهای ما میدونید چقدر ایشونو حضوری دیدیم؟ اولین بار که رفتیم اصلا نمیدونستن جریان این آزمونها چیه! امیدوارم مشکل همه حل بشه ما به پیگیری ها مون ادامه میدیم البته بدون ادعا و درخواست پول از دیگران!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی