---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۵۳ ب.ظ

۰

لزوم رسیدگی به سهل انگاری وزارت نفت در استخدام شرکت کنندگان در آزمون این وزارتخانه
موسوی نژاد نسبت به سهل انگاری و کاهلی وزارت نفت در استخدام شرکت کنندگان در آزمون این وزارتخانه اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدمهدی موسوی نژاد در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به مسئولان با بیان اینکه ولایتمداری به شعار، گفته و ادعا نیست گفت: امروز عینیت بخشی به شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ولی امر مسلمین نیاز به مبارزه با فساد توسط مسئولان دارد،‌ افزود: مبارزه با ویژه خواری و فساد اقتصادی، پاکدستی، خدمتگزاری بی منت، تواضع به احقاق حقوق محرومان و مستضعفان، استقامت در مقابل مستکبران، تلاش برای حل مشکلات مردم را ولی امر مسلمین از مسئولان مطالبه می کنند.

وی با بیان اینکه آیا به راستی به همه این مطالبات توجه کرده ایم ادامه داد: آیا محروم کردم مردم استان بوشهر از حقوق حقه خود یعنی لبیک به مطالبات ولی امر مسلمین؟ آیا در کنار این همه منابع، ذخایر و ظرفیت های موجود در استان از قبیل پارس جنوبی، نیروگاه اتمی بوشهر، دریا و شیلات و نخلیات، مجتمع عظیم نفتی خارک، این همه بیکاری جوانان، آیا حاکی از مدل برخی مسئولان در راستای عدالتخواهی است؟ آیا در قیامت می توانیم پاسخ دهیم که عدالت را اجرا کرده ایم؟

موسوی نژاد با بیان اینکه آزمون وزارت نفت را برای 2700 نفر از متقاضیان برگزار کردیم اما چرا تا کنون وزارت نفت در جهت استخدام نیروها کاهلی و سهل انگاری می کند، ‌خطاب به هیأت رئیسه گفت: مشکلات زیادی برای فرهنگیان ایجاد شده، رویکرد و برخوردهای سیاسی، ایجاد ستادهای انتخاباتی اصلاح طلبان توسط برخی مدیران آموزش و پرورش، ایجاد اتاق فکر برای رفتارهای سیاسی در استان ها توسط آموزش و پرورش کافی نیست؟ آیا نمی خواهید استیضاح وزیر آموزش و پرورش را اعلام وصول کنید.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه تا چه زمانی باید شاهد مسامحه و سهل انگاری باشیم خطاب به هیأت رئیسه گفت: در قیامت باید جوابگوی فرهنگیان باشید آنها از حقوق خود محروم ماندند.

وی با بیان اینکه حق آبه آب نخلداران را چرا افزایش دادند؟ ادامه داد: به چه دلیل عملکرد تعاون روستایی که باید به کمک محرومان و روستاییان برسد خوب نبوده است؟

موسوی نژاد ضمن تشکر از وزیر کشاورزی و مهندس سپاهی برای خرید خرما در سال گذشته و وزارت بهداشت گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای بداند عاشورا یعنی استقامت در برابر زیاده خواهی استکبار است بنابراین استقامت کنید که پیروزی از آن جمهوری اسلامی ایران است./         

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی