---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ق.ظ

۱

 
خبرگزاری شبستان: رییس بنیادشهید و امور ایثارگران با بیان اینکه دبیرخانه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تشکیل شده است، گفت: قول می دهم تا استخدام فرزندان شهید و جانباز را پیگیری کنم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان،حجت الاسلام محمدعلی شهیدی، رییس بنیادشهید و امور ایثارگران در دومین کنگره ملی تجلیل از جانبازان 70 درصد گفت: وظیفه ما حفظ راه فداکاری، ایثار و مقاومت است.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت را باید حفظ کنیم، افزود: فرهنگ شهیدان، ایثارگران و جانبازان، فرهنگ امام حسین (ع) است؛ این فرهنگ باید در جامعه بماند.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: اگر قرار است انقلاب بماند باید فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت را داشته باشیم که همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است.

 

وی با اشاره به ماده 63 جامعه خدمات رسانی ایثارگران بیان کرد: دبیرخانه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را تشکیل داده ایم و اولین جلسه شورا با حضور رییس جمهور و تعدادی از وزرا به زودی تشکیل می شود.

 

حجت الاسلام شهیدی ادامه داد: این شورا برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی تصریح کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت نباشد و مردم این فرهنگ را فراموش کنند دوباره به دوران پیش از انقلاب اسلامی بازمی گردیم.

 

وی افزود: این فرهنگ افتخار ما است که از دست آمریکا و جنایتکاران آمریکایی ما را نجات داد و امام راحل پایه گذار این فرهنگ بود که امروز به دست ما سپردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با تاکید بر اینکه بنیاد شهید خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان است، گفت: بنده به همه کسانی که در بنیاد شهید کار می کنم گفتم با هیچ یک از خانواده های شهدا و ایثارگران برخورد بدی نشود به طوری که در استان همدان شنیدم با یک پدر شهید بد برخورد شد و آن فرد را با وجود اینکه پسر یک شهید بود دستور اخراجش را دادند.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه یکی از دغدغه های یک ماه اخیر حل مشکل بیمه ایثارگران بود، تصریح کرد: بنده نسبت به این مسئله در هیئت دولت واکنش نشان دادم و رییس جمهور گفتند اگر کمبود اعتباری در دولت هست برای ایثارگران نباید باشد و همه تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

 

وی تاکید کرد: در کشور مسئله بیکاری زیاد است تا می توانیم باید از فرزندان شهدا و جانبازان و ایثارگران و بنیاد شهید استفاده کنیم.

 

وی یادآور شد: هرگاه اجازه استخدام را از دولت بگیریم استخدام خواهیم کرد و قول می دهم این مسئله را پیگیری کنم.

 

وی با اشاره به کارت همسران جانباز 70 درصد بیان کرد: امیدواریم همسران ایثارگران با ارایه این کارت از خدمات بهره مند شوند.

 

در پایان این مراسم، از 52 جانباز 70 درصدی توسط رییس بنیادشهید و امور ایثارگران تقدیر شد.

 

۹۴/۰۶/۳۱
مدیرسایت

نظرات  (۱)

۳۱ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۱۹ یک جانباز به حاج آقا شهیدی
با سلام .بنده از جانبازان شیمیایی استان کرمانشاه میباشم و تمام خانواده ام نیز از جانبازان شیمیایی می باشند پدر ومادرم از جانبازان از کار افتاده شیمیایی هستند سه ساله از طریق بنیاد شهید به همراه چند تا از فرزندان شهدا به بیمه ایران جهت استخدام معرفی شدیم ولی سه ساله چشم انتظار و هنوز بلاتکلیفیم و مسولین بیمه ایران در انجام کارهای استخدام ما تعلل میکنن واقدامی انجام نمیدن جواب واضحی به ما نمیدن . اگر حقی به گردن مسولین داریم محض رضای خدا و شهدا مشکل مارو حل کنید .با تشکر . از طرف جانباز ی دلشکسته ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی