---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰ ق.ظ

۰


محمدجواد ابطحی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره پیگیری مشکلات پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال گذشته آموزش و پرورش گفت: وزیر آموزش و پرورش قول رقمی را داده است و قرار بر این شده تا کارهای استخدام تعداد کثیری از این پذیرفته شدگان انجام شود.

سید محمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون موضوع خودکشی یکی از دانشجویان دوره دکترای دانشگاه کاشان و بررسی این موضوع در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای بررسی این موضوع کارگروهی با حضور 4 نفر از نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: در این باره اقدامات مقدماتی انجام شده و به دنبال بررسی و پیگیری ابعاد مسئله هستیم و نتایج به دست آمده از بررسی‌های انجام شده به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید علل و انگیز‌ه‌های این اتفاق پیگیری شود، نباید به مسائل مطرح شده در کانال‌های مجازی، شبکه‌های اجتماعی و روزنامه‌ها اکتفا کنیم، ما به عنوان ناظر بی طرف باید علل و عوامل این رخداد با بررسی کنیم.

وی افزود: بعد از بررسی‌های انجام شده اگر مشخص شد که کوتاهی و تقصیری صورت گرفته با خاطیان برخورد می‌شود تا این اتفاقات حداقل تکرار نشود.

ابطحی همچنین درباره روند جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش و پیگیری مشکلات پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال گذشته آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: وزیر آموزش و پرورش قول رقمی را داده است و قرار بر این شده تا کارهای استخدام تعداد کثیری از این پذیرفته شدگان انجام شود
۹۵/۰۴/۲۳
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی