---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۶ ب.ظ

۰

اردبیل - ایرنا - فرماندار اردبیل از تلاش برای حل مشکلات ایثارگران این شهرستان خبر داد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری اردبیل ، جواد زنجانی در نشست مشورتی شورای معتمدین معین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزود: در این زمینه با همکاری بین دستگاه های اجرایی و شورای معتمدین و انجام کار کارشناسی مسائل و امورات ایثارگران به بهترین نحو ممکن بررسی و مرتفع خواهد شد.

وی گفت: برای کاستن از مشکلات جانبازان ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شورای مشورتی ایثارگران شهرستان با مسوولیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فعال تر از قبل و به صورت جدی تشکیل می شود.

وی با بیان این که جلسات مشورتی ایثارگران فرصتی برای طرح مشکلات جامعه ایثارگران فراهم می کند اظهار کرد: تشکیل این جلسات علاوه بر تسریع امورات ایثارگران موجب ارتباط مستمر ایثارگران با مسوولان استانی و شهرستانی می شود.

وی افزود: خدمت به جامعه شریف ایثارگران دارای اجر و قرب خاصی است و اگر خدمتی هم انجام گرفته فقط ادای وظیفه بوده است.

زنجانی فرصت پیش آمده برای برگزاری این جلسات را ارزشمند دانست و گفت: اگر روحیه ایثارگری و از خود گذشتگی کمرنگ شود ، موجب نفوذ دشمنان و توطئه بیشتر آنها علیه نظام و انقلاب

می شود.

فرماندار اردبیل با تاکید بر لزوم تکریم خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان بیان کرد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه مردم و مسوولان است و همه باید در این زمینه فعالانه اقدام کنند.

فرماندار اردبیل عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایثارگری های شهدا دانست و افزود: باید از همه ظرفیت ها برای پیگیری و حل مشکلات خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران استفاده شود.

وی همچنین در زمینه تبدیل استخدام فرزندان و خانواده های شهدا گفت: ادارات و نهادها در بکارگیری نیرو بر اساس قانون با اولویت و سهمیه قانونی فرزندان شهدا و ایثارگران عمل کنند.

برخی اعضای شورای مشورتی شهرستان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به این که هنوز برخی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان نسبت به اشتغال فرزندان شهدا و رعایت تبصره 19 ماده 48 تفهیم نشده اند خواستار پیگیری این موضوع از سوی فرماندار شدند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی