---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵ ق.ظ

۰


تهران - ایرنا- عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به نقل از معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: تمامی قبول شدگان در آزمون استخدامی که به هر دلیلی جذب دولت نشده اند در سال آینده استخدام می شوند.


«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» روز سه شنبه درمورد اظهارات «محمدباقر نوبخت» معاون برنامه ریزی و نظارت رییس جمهوری در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس اظهارداشت:

به گفته نوبخت دولت تمامی افرادی را که در سال های گذشته به هر دلیلی آنها را استخدام نکرده است را در سال 94 استخدام می کند.

وی یادآور شد: ناظرین طرح گندم و مربیان فنی و حرفه ای به استخدام در خواهند آمد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس افزود: نوبخت در این جلسه گفت که سال 94 آخرین سال اجرای برنامه پنجم توسعه خواهد بود که متاسفانه ماده 234 این قانون به خوبی اجرا نشده است.

وی ادامه داد: نوبخت تاکید کرد که دو حربه تحریم و کاهش تولید نفت را در بودجه سال آینده با برنامه ها و تدابیری که اندیشیده ایم پشت سر خواهیم گذاشت که از آن جمله می توان به شکستن محدودیت سقف تولید نفت اشاره کرد.

جعفرزاده به نقل از نوبخت افزود: منابع عمومی بودجه در سال 94، 224 هزار میلیارد تومان خواهد بود که یک سوم آن از نفت و دو سوم درآمدی آن از صادرات غیرنفتی کسب خواهد شد.

وی تصریح کرد: نوبخت همچنین اظهارداشت 26.1 درصد در سال آینده افزایش مالیاتی خواهیم داشت که فقط یک درصد براساس قانون مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد بود و رشد دیگری در دریافت مالیات ها نخواهیم داشت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس به نقل از معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری تصریح کرد: پایه های مالیاتی در سال 94 افزایش می یابند و افرادی که فرار مالیاتی داشته اند، شناسایی می شوند.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: در سال گذشته نیز 97 درصد منابع درآمدی مالیاتی تحقق یافته است.

وی افزود: نوبخت در جلسه غیرعلنی امروز تصریح کرد که در ترکیب درآمدهای دولت به بخش غیرنفتی معطوف شده ایم که از این طریق می توانیم فشارهای اقتصادی بر کشور را کاهش دهیم و اگر می خواهیم این فشارها کمتر شود باید این راه را ادامه دهیم.

وی به نقل از نوبخت یادآور شد: در بودجه سال آینده 166 هزار میلیارد تومان هزینه های دولت افزایش یافته که 66 درصد رشد داشته است.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان این که نوبخت در جلسه غیرعلنی امروز به تبیین بودجه سال آینده پرداخت، گفت که 48 هزار و 700 میلیارد تومان بودجه عمرانی است که 16.8 درصد رشد دارد و از این میزان 2 میلیارد دلار نیز به مهار آب های سطحی اختصاص یافته که در مجموع بودجه عمرانی سال آینده کل کشور 55 هزار میلیارد تومان می شود.

وی ادامه داد:در سال آینده، 103 هزار میلیارد تومان به بودجه عمرانی شرکت های دولتی و 158 هزار میلیارد تومان نیز به بودجه های جاری کشور اختصاص می یابد.

نماینده مردم رشت در مجلس به نقل از معاون رییس جمهوری همچنین گفت: بودجه ریزی سال آینده براساس عملکرد منابع خواهد بود که از این میزان دو سوم آن غیر نفتی است و مصارف بودجه به سمت عمرانی حرکت خواهد کرد تا کشور از رکود خارج شود.

وی ادامه داد: معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری تاکید کرد که با وجود تمامی تحریم ها در سال 93 کل منابع شاخص عمرانی تخصیص یافته و در سال 94 نیز شاخص عمران به سه بخش پیشرفت فیزیکی 80 درصد به بالا، توازن منطقه ای و طرح های محوری تقسیم می شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس همچنین گفت: 200 هزار مسکن در روستاها با وام 15 میلیون تومانی و 300 هزار مسکن هم در شهرها ایجاد خواهد شد که با این اقدام 110 رشته شغلی فعال می شود.

جعفرزاده ایمن آبادی به نقل از سخنگوی دولت تصریح کرد: یک هزار و 300 میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در بخش مسکن در نظر گرفته شده است که با این اقدام مسکن در سال آینده 10 درصد ارزان تر واگذار می شود و به صورت یارانه ای وام ها پرداخت می شود یعنی وام های ارزان قیمت داده خواهد شد.

وی به نقل از نوبخت ادامه داد: هزار میلیارد تومان صرفا برای طرح های اشتغال زایی در سال 94 تخصیص خواهد یافت که 5 هزار و 720 میلیارد تومان برای تولید و بنگاهداری به صورت یارانه ای پرداخت می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی