---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲ ق.ظ

۰

قبول شدگان آزمون استخدام وزارت دادگستری بخوانند با آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان محترم آزمون استخدامی سال ۹۵ به اطلاع می رساند: از تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ لغایت ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ با در دست داشتن مدارک ذیل به وزارت دادگستری- مرکز توسعه منابع انسانی، برنامه ریزی و دولت الکترونیک؛ به آدرس: (تهران- خیابان ولیعصر بالاتر از چهارراه طالقانی، نرسیده […]

قبول شدگان آزمون استخدام وزارت دادگستری بخوانند

قبول شدگان آزمون استخدام وزارت دادگستری بخوانند

با آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان محترم آزمون استخدامی سال ۹۵ به اطلاع می رساند:
از تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ لغایت ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ با در دست داشتن مدارک ذیل به وزارت دادگستری- مرکز توسعه منابع انسانی، برنامه ریزی و دولت الکترونیک؛ به آدرس: (تهران- خیابان ولیعصر بالاتر از چهارراه طالقانی، نرسیده به میدان ولی عصر وزارت دادگستری تلفن: ۸۲۲۱۱۲۰۲ ) مراجعه فرمایند.

۱- اصل شناسنامه عکس دار و تصویر تمامی صفحات
۲- اصل و تصویر کارت ملی
۳- اصل و تصویر آخرین دانشنامه پایان تحصیلات و یا اصل و تصویر گواهی موقت پایان تحصیلات مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
۴- اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم (برای برادران)
۵- عکس ۴×۳ (۶ قطعه)
۶- مدارک دال بر ایثارگری و رزمنده بودن بر اساس توضیحات دفترچه آزمون
۷- گواهی معتبر دال بر معلولین عادی از سازمان بهزیستی
۸- گواهی اشتغال از دستگاه محل خدمت با ذکر شماره شناسه قراردادی (ویژه شاغلین قرارداد انجام کار معین) برای محاسبه امتیاز شاغلین قراردادی
۹- ارائه اصل و کپی مدارک مهارت‌های هفتگانه (ICDL) در صورت وجود
۱۰- پرینت کارنامه دریافتی از سایت سازمان سنجش آموزش کشور
تذکر۱: به همراه داشتن اصل مدارک مربوط به هر یک از بندهای قید شده برای کلیه پذیرفته شدگان الزامی می باشد.
تذکر ۲: عدم مراجعه در مهلت مقرر (۱۳۹۵/۱۰/۱۲ لغایت ۱۳۹۵/۱۰/۱۵) به منزله انصراف بوده و پذیرش فرد لغو می گردد.
تذکر ۳ : با توجه به اینکه مدارک متقاضیان، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی توسط دستگاه
استخدام کننده بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان)به ویژه مدارک ایثارگری، گواهی اشتغال به کار بدون شماره شناسه و معلولین عادی( مغایر با شرایط مندرج در آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچگونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی و …، داوطلب از سایر فرایند جذب و استخدام حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
تذکر ۴ : طبق تذکر ۱ مندرج در قسمت “امتیازات و سهمیه های قانونی” دفترچه آزمون استخدامی، وزارت دادگستری جز دستگاه های ستادی و ملی بوده و فاقد واحد استانی می باشد و جذب نیروی بومی برای این وزارتخانه مطرح نمی باشد بنابر این به ارائه مدارک، دال بر بومی بودن نیازی نیست.

۹۵/۱۰/۰۹
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی