---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶ ق.ظ

۰

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس گفت: از یازدهم بهمن‌ماه امسال با صدور حکم کارگزینی، مهندسان ناظر جهاد کشاورزی در استان‌های مختلف کشور آغاز به کار می‌کنند.

 

 

خلیل آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که با مدیریت برنامه‌ریزی نهاد ریاست جمهوری و وزارت جهاد کشاورزی به امضا رسیده است، مهندسان ناظری که مراحل استخدام آنها سپری شده از 11 بهمن ماه آغاز به کار کرده و با حکم کارگزینی حق و حقوق آنها پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: براساس مصوبه مجلس 10 هزار نفر، ولی اعلام وزارت جهاد کشاورزی تا 7 هزار نفر در این جذب و استخدام آغاز به کار خواهند کرد که در بودجه سال آینده منابع پرداختی حق و حقوق و مزایای آنها پیش‌بینی شده است.

آقایی با یادآوری اینکه در در بودجه سال 94 عمدتاً به بخش تولید و همچنین پروژه‌های زیربنایی و آبیاری تحت فشار توجه شده است، گفت: تلاش و جدیت ما بر این است تا با تعیین این اولویت‌ها بتوانیم کارها را مطلوب‌تر و مناسب‌تر از سال‌های گذشته اجرایی کرده و به نقطه تکاملی برسانیم.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس ادامه داد: هنوز بودجه سال 94 در مجلس بررسی نشده، ولی تلاش بر این است تا در بودجه سال آینده بخش کشاورزی به عنوان یک اولویت بسیار مهم مورد توجه قرار گرفته و بیش از هر زمان دیگر زمینه خوداتکایی کشور با تکیه بر منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب و شایسته فراهم آید.

آقایی در پایان در مورد صادرات سیب‌زمینی گفت: ما نه تنها در سیب‌زمینی بلکه در سایر محصولات که مازاد بر تولید داریم، در حد توان و وسع خود امر صادرات را در اولویت و اساس برنامه‌ریزی‌های خود قرار دادیم تا در این زمینه یک حرکت موثر و کارآمد شکل گیرد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی