---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ق.ظ

۱

رئیس کمیته اشتغال و کارآفرینی مجلس گفت: هر ارگانی در امور استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان کوتاهی کند؛ رسیدگی می‎کنیم و از متخلفان توضیح خواهیم خواست.
مهنعباس قائدرحمت در گفت‎وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی مطالبات قانونی همسران جانبازان که پیش از این به آنان پرداخت می‎شده و اکنون به هر دلیلی قطع شده است را پیگیری خواهد کرد، اظهارداشت: توضیحات این عزیزان را شنیده و مطالبات به حق آنان را رسیدگی خواهیم کرد.

رئیس کمیته اشتغال و کارآفرینی مجلس شورای اسلامی در رابطه با استخدام فرزندان جانبازان 25درصد به بالا و شهیدان نیز گفت: در مورد استخدام این عزیزان فقر قانونی وجود ندارد و 25 درصد از استخدام‌های کشور اختصاص به این خانواده‎ها دارد. اگر دستگاهی این موضوع  را درست انجام ندهد ما موظف به برخورد با آنان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در استخدامی فرزندان این خانواده‎های معظم  کوتاهی کند و این خانواده‎ها موضوع را به ما منعکس کنند؛ رسیدگی می‎کنیم و از شرکت و ارگان‎های متخلف توضیح خواهیم خواست.


۹۴/۰۹/۰۱
مدیر سوم

نظرات  (۱)

با سلام.اولین ارگانی که باید بازخواست بشود و با ان برخورد خود بنیاد شهید که سه سال است از استخدام ما در بنیاد شهید شانه خالی میکند و امروز و فردا میکند با اینکه همه چیز ما قانونی است و آزمون هم داده ایم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی