---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱ ب.ظ

۰


نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: مدت زمان طولانی تهیه آیین نامه توسط وزارت جهاد کشاورزی باعث شد که مدت اجرای قانون استخدام مهندسین ناظر کشاورزی محدود شود و در حال حاضر زمان اجرای آن به پایان رسیده است.

جلال محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص وضعیت مهندسین ناظر کشاورزی و کارگزارن بیمه کشاورزی، اظهار داشت: مهندسین ناظر کشاورزی کارشناسانی بودند که در مزارع و در رشته‌های مختلف وظیفه کارشناسی و نظارت محصولات را بر عهده داشتند، در مجلس هشتم قانونی مصوب شد که مهندسین ناظری که بیش از 30 ماه سابقه دارند بدون آزمون و سایرین با آزمون در جهاد کشاورزی جذب شوند.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این قانون آیین نامه‌ای داشت که باید 6 ماه بعد از تصویب توسط وزارت جهاد کشاورزی تهیه می‌شد؛ اما اکنون به جای  6 ماه 3 سال تهیه این آیین نامه به طول انجامیده است، گفت: مدت زمان طولانی تهیه آیین نامه توسط وزارت جهاد کشاورزی باعث شد که مدت اجرای قانون محدود شود و در حال حاضر زمان اجرای آن به پایان رسیده است از سوی دیگر نزدیک به 3 هزار نفر از ناظر در کشور باقی مانه‌اند که حق آنها ضایع شده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 3 هزار نفر ناظر باقی مانده باید بر اساس قانون تا کنون توسط وزارت جهاد کشاورزی جذب می‌شدند یا اینکه از آنها آزمون گرفته می‌شد، ادامه داد: این موضوع پیگیری و در کمیسیون اجتماعی طرح قبلی مطرح شد تا بتوانیم زمان اجرای آن را تمدید کنیم و به سال 97 برسانیم؛ اما متاسفانه به دلیل اینکه مواردی به این قانون اضافه شد مجلس این قانون را مخالف اصل 75 تشخیص داد و مجدد به کمیسیون برگشت داد و اکنون در کمیسیون اجتماعی درحال بررسی است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید  قانون گذشته را تغییر ندهیم و تنها زمان آن را تمدید کنیم تا مجلس مخالفتی نداشته باشد و شورای نگهبان نیز ایرادی نگیرد، عنوان کرد: برای اینکه مشکل مهندسین ناظر کشاورزی حل شود باید افرادی که تا سال 90 بیش از 30 ما سابقه داشته‌اند بدون آزمون و افرادی که کمتر از 30 ماه سابقه دارند با آزمون جذب وزارت جهاد کشاورزی شوند.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه طرح کارگزاران بیمه کشاورزی در مجلس تصویب شد و اکنون در شورای نگهبان است که منتظر تصویب آن هستیم، خاطرنشان کرد: کارگزاران بیمه کشاورزی در کشور حدود 3 هزار نفر هستند که به جای هر سه نفر بازنشسته که از مجموعه کشاورزی و بانک کشاورزی خارج می‌شود یک نفر به کار گرفته می‌شود، این موضوع مخالف اصل 55 نیست و مغایرتی با قانون و بودجه ندارد؛ در صورتی که این قانون توسط شورای نگهبان تایید شود برای اجرا برده می‌شود./

پایان پیام

۹۷/۰۴/۰۷
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی