---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۴۰ ب.ظ

۰

ماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اعتنایی به قانون های مصوب مجلس نمی کند. اروم نیوز درباره اقدامات و فعالیت های اخیر رئیس جمهور گفت: روحانی اعتنایی به قانون های که در مجلس تصویب می شود، نمی کند.

وی اظهار کرد: نباید روحانی، احمدی نژاد دوم شود، وی با مذاکرات و غیره مردم را سرگرم می کند و از طرفی برخی از اقلامی که قیمت آنها دست دولت است، گران کرده و کار خود را انجام می دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی قوانین مجلس که توسط دولت اجرایی نشد، گفت: قانون تبدیل مربیان آموزشی فنی حرفه ای و قانونی استخدام های شرکت نفت نمونه ای از چندین قانونی است که مجلس مصوب کرده ولی دولت اجرا نکرده است.

به گفته وی دولت در زمینه احیای دریاچه ارومیه تاکنون فقط شعار داده است و احیای این دریاچه فقط به برگزاری جلسات، همایش ها و سمینار ها ختم شده است.

قاضی پور به لزوم تبدیل طرح نکاشت به طرح اصلاح کاشت، گفت:چنین طرح هایی برای احیای دریاچه ارومیه به بهانه احیا، به کشاورزی در آذربایجان غبی لطمه می زند.

وی تصریح کرد: اگر پروژه های انتقال آب از سایر حوزه ها به دریاچه ارومیه عملی می شد، این دریاچه جان دوباره ای می گرفت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حوزه آبریز دریاچه ارومیه آب هایی که باید به این دریاچه جاری می شد در پتروشیمی، کارخانه ها و نیروگاه های استان های دیگر مصرف می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی