---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ق.ظ

۰

خبرگزاری فارس: خبر خوش استخدام برای نیروهای بومی در عسلویه

فرماندار عسلویه گفت: با تصمیمات اخیر توسط کمیته‌ای که به دستور استاندار بوشهر تشکیل شده است به زودی خبرهای خوشی برای استخدام نیروهای بومی استان بوشهر و شهرستان عسلویه اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری امروز در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه اظهار داشت: مردم این شهرستان با وحدت و همدلی و انسجام مثال زدنی در کنار هم زندگی می کنند و در عرصه‌های مهم مانند انتخابات  همراهی خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده اند.

فرماندار عسلویه ادامه داد: با توجه به نیاز شهرستان عسلویه، اولویت‌های اساسی مدیریت ارشد شهرستان ، در بخش آموزش ، فرهنگ و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی بوده است.

وی ادامه داد: با انجام برنامه‌هایی مانند طرح امید اجتماعی و با کمک فعالیت سازمان‌های مردم نهاد و فعال کردن کمیته بانوان شهرستان بدنبال اجرای این برنامه ها هستیم.

نادری بیان داشت: اشتغال نیرو های بومی که تضمین کننده امنیت پایدار صنعت در شهرستان عسلویه است از دیگر  اولویت‌های مهم ما بوده که از بدو ورود به این شهرستان با انجام مذاکراتی از سطح وزیران گرفته تا شرکت ها و پیمانکاران فعال در منطقه توانستیم حدود 160 نفر در مشاغل  پایدار و 350 نفر در مشاغل پیمانکاری مشغول فعالیت کنیم.

وی عنوان کرد: با تصمیمات اخیر توسط کمیته‌ای که به دستور استاندار بوشهر تشکیل شده است به زودی خبرهای خوشی برای استخدام نیروهای بومی استان بوشهر و شهرستان عسلویه اعلام می شود

نادری افزود: اخیرا ادارات بنیاد شهید ،دفتر امور اهل سنت ، منابع طبیعی و شبکه بهداشت و درمان در شهرستان مستقر کرده ایم و در آینده نزدیک اداراتی چون صنعت معدن و تجارت، دامپزشکی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان استقرار پیدا می کند.

نادری یادآور شد:  وظیفه ما است در جامعه ایجاد شادابی و نشاط کنیم و فعالت‌های دولت در شهرستان را  با انعکاس در مطبوعات جراید و فضای مجازی به اطلاع عموم برسانیم.

۹۵/۱۰/۰۹
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی