---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۵۲ ق.ظ

۰

فرصت ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران تا پایان اردیبهشت ماه اعلام شد.


به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در بیمارستان‌های جدید التاسیس و توسعه یافته امام خمینی (ره) آمل، آیت اله طالقانی چالوس و مرکز آموزشی و تحقیقاتی حضرت فاطمه زهرا (س) ساری بر اساس بند ب ماده 20 قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی کشور و از محل مجوز شماره معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع تعداد 468 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق امتحان کتبی در حیطه‌های عمومی و تخصصی و پس از طی کردن مراحل گزینش به صورت پیمانی استخدام کند.

متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران به نشانی اینترنتی http://www.mazums.ac.ir مراجعه کنند.

متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند تا تاریخ  30 اردیبهشت 94 نسبت به ثبت نام الکترونیکی در این سایت اقدام کنند
.

۹۴/۰۲/۲۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی