---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ب.ظ

۲



وزیر آموزش وپرورش در جمع مدیران کانون‌های بازنشستگان گفت: بازنشستگان سرمایه‌های بزرگ اجتماعی برای آموزش و پرورش هستند.

 علی اصغر فانی در اولین روز همایش سه روزه مدیران کانونهای بازنشستگان سراسر کشور که در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد خطاب به بازنشستگان گفت: تک تک شما با طی مراحلی در مسیر شغلی خود مجموعه ای از تجربیات ، افکار و برنامه ها را دارا هستید و این سرمایه اجتماعی بزرگی برای آموزش و پرورش است .

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: به جرأت می توان گفت، تاکنون در هیچ دولتی آموزش و پرورش مثل امروز این چنین با مطالعه و کار کارشناسانه حرکت نکرده است.

او از اولویت فرزندان فرهنگی شاغل بازنشسته در استخدام خبر داد وافزود: در فرایند پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان، فرزند فرهنگی دارای سهمیه هستند.

وی اضافه کرد: هر روزنه‌ای که ورود به آن به نفع فرهنگیان باشد به آن ورود پیدا می‌کنیم. با امضاء تفاهم نامه با دیگر وزارتخانه‌ها توانسته‌ایم بر مشکلاتی که میراث دولت قبل در آموزش و پرورش بوده فایق آئیم.

وی افزود: می‌دانستم که وزارتخانه را با چه شرایط و مشکلاتی تحویل گرفته‌ام، اما تمام تلاش خود را می‌کنم تا با حرکت اصولی و غیرعجولانه موانع را برطرف سازم.

فانی گفت: توسعه پایدار در دستور کار ماست، نقشه راه آماده شده و به صورت اصولی در این مسیر گام بر می‌داریم.

وی در ادامه افزود: سود صندوق ذخیره فرهنگیان در مدت تصدی اینجانب برابری می کند با سود صندوق از بدو تأسیس تا قبل از انتخاب من به عنوان وزیر آموزش و پرورش.

 قبل از سخنان وزیر احمد صافی رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان ، ضمن ارایه گزارشی از وضعیت موجود بازنشستگان در آموزش و پرورش پیشنهادات دهگانه ای را برای رفع مشکلات بازنشستگان ارایه کرد که مهمترین آنها عبارتنداز: تشکیل ستاد بازنشستگی در آموزش و پرورش، استخدام فرزندان بازنشستگان، اجرای قانون مدیریت کشوری، بیمه طلایی، ایجاد اتاق فکر در مدارس با استفاده از بازنشستگان و تجلیل از نخبگان بازنشسته، همچنین تنی چند از مدیران کانون‌ها درخواستها و پیشنهادات خود را در حضور دکتر فانی مطرح کردند.

نظرات  (۲)

سلام. ببخشید که خدمت تون عرض میکنم ولی بایستی خدمت تون عرض کنم که گذاشتن سهمیه برای فرزندان فرهنگیان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، مخالف قوانین و مقررات استخدامی است. فقط دو نوع سهمیه قانونی داریم: ایثارگران و معلولین.
اگرقرار باشه که هر دستگاهی برای فرزنداش سهمیه بزاره، اونوقت اون بنده خدایی که از قشرکارگر جامعه، قشر روستایی، قشر ضعیف و.... هست باید چکار کنه؟ انتظار نداشته باشید که از این به بعد وزارت بهداشت، بخاد بچه های پرسنل خودش، وزارت علوم، بچه های پرسنل خودش و ... 

دلیل این اولویت های وراثتی چیست؟ اگر پدرتون یک رفتگر بود هم برای این سیاست غلط هورا میکشیدید؟
خدا رو شکر یک انسان آگاه و فهمیده و تحصیل کرده از جنس خود فرهنگیان در راس امور آموزش و پرورش قرار گرفت. در هیچ دوره ای به فرهنگیان شاغل و بازنشسته و فرزندانشان بها داده نشد. مچکریم جناب آقای دکتر فانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی