---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۹ ب.ظ

۰

 

اخیرا سازمان تامین‌اجتماعی نیروی انسانی موردنیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می‌کند که نیروهای استخدامی تامین اجتماعی لرستان هم در این چارچوب و بعد از مصاحبه و گزینش استخدام میشوند.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، اخیرا سازمان تامین‌اجتماعی به منظور تکمیل کادر واحدهای بیمه‌ای، درمانی و ارتقا خدمات در سراسر کشور نیروی انسانی موردنیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می‌کند که گفته‌های ذیل در این خصوص جهت روشن شدن بیشتر جزئیات جذب این نیروهاست.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان لرستان با بیان اینکه بر اساس توافق بین سازمان تامین اجتماعی و سازمان سنجش کشور به منظور تکمیل کادر واحدهای بیمه‌ای، درمانی و ارتقا خدمات در سراسر کشور سازمان تامین اجتماعی نیروی انسانی موردنیاز خود اقدام به برگزاری آزمون کتبی کرد، گفت: نیروهای استخدامی تامین اجتماعی لرستان هم در این چارچوب و بعد از مصاحبه و گزینش استخدام میشوند.

امین بهاروند افزود: تامین اجتماعی استان لرستان برای استخدام این افراد بر اساس نمره اخذ شده، دوطلبان اقدام به دعوت دو برابر ظرفیت پذیرش از قبول شدگان برای مصاحبه کرده است و کسانی که بیشترین نمره را در آزمون کتبی ومصاحبه اخذ کنند، به استخدام تامین اجتماعی در می‌آیند.

بهاروند در پاسخ به اینکه درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر به چند نفر نیرو و در چه رشته‌هایی نیازمند است، اظهار داشت: بر این اساس 14 نفر شامل دو نفر بهیار، دو نفر کارشناس آزمایشگاه، یک نفر داندان پزشک، یک نفر لیسانس کامپیوتر، سه نفر پزشک، یک نفر پذیرش، یک نفر داروساز و سه نفر به عنوان نیروی خدماتی استخدام می‌شوند.

وی تصریح کرد: در برخی رشته مانند پزشک، داروساز و دندانپزشک مشکل نیرو داریم و در آزمون شرکت‌کننده‌ای در این زمینه نداشته‌ایم.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان در جواب این پرسش که آیا این نیروها بومی یا غیربومی شهرستان پلدخترهستند، گفت: در این رابطه نمی‌توانم توضیح دهم، چرا‌که هنوز آزمون مصاحبه برگزار نشده است.

اما برخی داوطلبان شرکت‌کننده که اسامی آنها در سایت سازمان سنجش به عنوان قبول شدگان آزمون درج شده است، با بیان اینکه ایرادهایی به این آزمون دارند، به خبرنگار فارس گفت: در این آزمون اسامی قبول‌شدگان به صورت کلی و بدون اینکه نمره آنها مشخص باشد، درج شده که این باعث سئوال است که چه کسانی بیشترین نمره را اخذ کرده‌اند و آیا افرادی که جهت مصاحبه دعوت شده‌اند، بیشترین نمره را دارند یا ندارند.

خانم جودکی شرکت‌کننده در این آزمون گفت: در رشته‌ای که او شرکت کرده بیش از 10 نفر نمره قبولی اخذ کرده‌اند در حالی که در پلدختر به یک نفر نیرو نیاز است.

وی افزود: منطقی آن بود که سازمان تامین اجتماعی به این امر توجه می‌کرد و جوانان تحصیل کرده بیکار را با این اقدام علاوه بر رنج بیکاری خانواده‌های آنها را مورد فشار عصبی و استرس قرار نمی‌داد.

سرمالیان در این باره با بیان اینکه هر باره در استخدام‌هایی که در پلدختر صورت می‌پذیرد، شاهد حق‌کشی، پارتی‌بازی و استخدام غیربومی‌ها هستیم، گفت: یکی از اعضای خانواده آنها در آزمون فوق پذیرفته شده است، ولی متاسفانه گویا قرار است به جای وی که یک نیرو بومی است، یک نفر غیربومی بکارگیری شود.

وی اظهار کرد: این موارد و دغدغه‌ها را به امام جمعه پلدختر و فرماندار انعکاس داده که جواب وی نیز این بوده است که شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی در این مورد توسط مسئولان باعث آرامش داوطلبان و خانواده‌های آنها می‌شود.

نماینده مردم پلدختر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر در این خصوص با تاکید بر استخدام نیروی‌های بومی در درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر گفت: در این زمینه حتی با نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور نیز صحبت کرده است.

علی کائیدی افزود: در آزمون برگزاری هم بر این امر تاکیده شده و اولویت استخدام  به نیروهای بومی داده شده است.

در ادامه امین بهاروند در این خصوص ضمن تایید گفته‌های نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چیزی که در این خصوص جناب نوربخش گفته و صحبت کرده است در بین تمام پذیرفته‌شدگان شامل حال یک نفر می‌شود، زیرا ما استانی به این قضیه نگاه می‌کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان با بیان اینکه آزمون برگزار شده در دو بخش بیمه‌ای و درمانی با حضور یک‌هزار و 400 شرکت‌کننده شامل 594 نفر مرد و 850 نفر زن برگزار شد، خاطرنشان کرد: از این تعداد 10 نفر در بخش بیمه و 51 نفر در بخش درمان مشغول به کار می‌شوند.

وی تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان بخش درمان به منظور راه‌اندازی درمانگاه پلدختر، فعال شدن شیفت عصر درمانگاه کوهدشت، درمانگاه شماره سه خرم‌آباد و در بخش بیمه نیز به منظور جبران کادر نیروی انسانی بکارگیری می‌شوند.

بهاروند یک بار دیگر با تاکید بر اینکه این آزمون توسط سازمان سنجش برگزار شده است، افزود: استان هیچ‌گونه دخالتی در روند تصحیح و اعلام نتایج آن ندارد و ممکن است اسامی نهایی پذیرفته شدگان تا دی‌ماه به طول انجامد.

وی اضافه کرد: همچنین 26 نفر از خانواده‌های ایثارگران نیز بدون آزمون و با داشتن شرایط عمومی و تخصصی بعد از مراحل مصاحبه و گزینش جذب می‌شوند.

به گفته وی در حال حاضر یک‌هزار و 265 نفر در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی لرستان مشغول به کار هستند.

===============

 گزارش از: عباس جودکی

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی