---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹ ب.ظ

۱

رشت – معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: عملکرد نامطلوب مسئولان کشور در توانمندسازی روستائیان منجر به ایجاد سکونت گاههای غیررسمی در سطح کشور شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش پرند عصر شنبه در نشستی خبری که در سالن اجتماعات اداره کل فنی و حرفه ای گیلان برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه روستائیان در رفاه و اقتصاد توانمند نیستند به سمت حاشیه شهرها گرایش می یابند که با ایجاد حاشیه نشینی و سکونت گاه های غیر رسمی معضلات اجتماعی در سطح جامعه بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه در صورت توانمندسازی روستائیان و عشایر و بهبود معیشت آنها از مشکلات شهرها کاسته می شود، اظهار داشت: بر این اساس سازمان فنی و حرفه ای کشور در نظر دارد تا برای توانمندسازی این قشر محروم جامعه آموزش های مهارتی را با روش های نوین اجرایی کند.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور ادامه داد: علاوه بر این در راستای توانمندسازی و افزایش مهارت دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور طرحی با 10 محور در حال اجراست که کارآموزی، مراکز جوار دانشگاهی، کارورزی، اعزام نیروی کار به خارج کشور و برگزاری آزمون های بین المللی از مهمترین آنهاست.

وی با اشاره به اینکه برای دستیابی به اهداف کشور در سطح بین المللی دیپلماسی مهارت نقش آفرین است، گفت:  این نوع دیپلماسی به عنوان یکی از ابزارهای مهم قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود که با بهره گیری از ان می توان گام های ارزنده ای را در شکوفایی بیش از پیش کشور برداشت.

پرند از اجرای طرح استخدام مربیان حق التدریس سازمان فنی و حرفه ای خبر داد و افزود: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی از میان پنج هزار و 600 مربی حق التدریس چهار هزار و 876 نفر استخدام خواهند شد.

وی با بیان اینکه از مهمترین اولویت های سازمان فنی و حرفه ای کشور در سطح بین المللی طی سال های 2015 و 2016 بین المللی کردن مدارک فنی و حرفه ای و نقش آفرینی موثر در عرصه های جهانی است، اظهار داشت: با بهره گیری از دیپلماسی مهارت به ویژه در گیلان به دلیل موقعیت استراتژیک آن و شرایط کنونی روسیه می توان نسبت به رونق دوباره اقتصاد استان و کارآفرینی بیشتر اقدام کرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: برگزاری آزمون های بین المللی در سطح کشور از برنامه های مهم دیگر سازمان فنی و حرفه ای بوده که نخستین گام برای تحقق آن ایجاد مراکز آزمون الکترونیکی در سطح کشور است.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون مراکز آزمون الکترونیکی در استان های تهران، البرز و قم راه اندازی شده است، گفت: بر این اساس راه اندازی این مرکز طی سریع ترین زمان ممکن در گیلان ضرورت دارد.

پرند در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی سازمان فنی و حرفه ای کشور چه برنامه ای دارد، یادآور شد: از همان نخستین روزهای ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب این سازمان نسبت به برنامه ریزی اقدام کرد و در حال حاضر نیز این برنامه ها به صورت مدون در اختیار وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی قرار گرفته تا در کشور عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت در همایش 120 کارآفرین کشوری و استانی، دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان، دیدار با تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، دیدار با مدیر حوزه های علمیه گیلان و شرکت در کارگروه اشتغال استان از برنامه های سفر رئیس سازمان فنی و حرفه ای به گیلان بوده است.

 

نظرات  (۱)

۱۶ آذر ۹۳ ، ۰۰:۰۷ مربی حق التدریس فنی و حرفه ای
بابا والا اینا در حد خبره پس چرا در هیت دولت تصویب نمیشه مدیر محترم وبلاگ به نظر شما این طرح 3 ساله که بلاتکلیفه پس چقدر وقت میبره تا ارسال بشه به هیت دولت ما مربیان سرگردان و حیران موندیم با 300 هزار تومن بیکاری یک درده و دستمزد کمتر بدتر از بی کاریه باور کنین ..... خدا هیچ کس رو حق التدریس نکنه والا چی بگم اخه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی