---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۴۱ ب.ظ

۱


یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد که توطئه‌های آمریکا برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی محکوم به شکست است و راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، محمد علیپور در نطق میان دستور در صحن علنی امروز (سه شنبه) مجلس با گرامی‌داشت قیام مردم آذربایجان در 29 بهمن ماه گفت: بهمن، ماه مبارزه خون و قیام و ماه به ثمر نشستن خون‌های ریخته شده و ماه یاد آوری خاطرات مبارزات یکپارچه ملت ایران علیه طاغوت است.

وی افزود: آمریکایی‌ها 50 سال به سران طاغوت دیکته کردند که ایران نمی‌تواند حتی یک ماه بدون اتکا به آمریکا کشور را اداره کند به همین دلیل اقتصاد وارتش ما از لحاظ تجهیزات صد در صد به آمریکا وابسته بود اما امروز به کوری چشم آمریکا 36 سال از انقلاب خون بر شمشیر می‌گذرد.

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: آمریکا هر توطئه‌ای را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی از جمله تحریم و سقوط قیمت نفت برای کمک به ایادی‌اش طراحی کرده که محکوم به شکست است، در پرتو رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و مقاومت و پایداری ملت شریف ایران، این توطئه‌ها راه به جایی نخواهد برد.

نماینده مردم ماکو در ادامه با قدردانی از رئیس مجلس برای انجام سفر کاری به آذربایجان غربی نسبت به پرداخت یارانه نقدی به افراد بی نیاز انتقاد کرد و گفت: دولت علی رغم داشتن تکلیف قانون برای شناسایی افراد بی‌نیاز از دریافت یارانه نقدی هنوز این مصوبه را اجرایی نکرده و همچنان یارانه نقدی را به تمامی اقشار پرداخت می‌کند.

علیپور با اشاره به معضل بیکاری گفت: تقریبا از سه سال گذشته استخدام در دولت به حالت تعلیق درآمده و این در حالی است که بازار تقاضای کسب و کار هر روز بیشتر می‌شود، آیا امروز نیازمندتر از بیکاران تحصیلکرده وجود دارد؟

وی تاکید کرد:‌ دولت به جای پرداخت یارانه به افراد غیر نیازمند با درآمدهای میلیونی و میلیاردی معادل این یارانه را به صورت تسهیلات به شهرستان‌ها و استان‌ها برای اشتغال‌زایی جوانان اعطا کند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با این اعتقاد که دولت معضل بیکاری جوانان را فراموش کرده است، به موضوع الحاق منطقه چالداران به منطقه آزاد ماکو اشاره و اظهار کرد:‌ این موضوع در کمیسیون اقتصادی مجلس به تصویب رسیده است و انشاء الله به زودی در صحن علنی مطرح می‌شود.

علیپور همچنین با تاکید بر استفاده با اولویت از افراد بومی در مناطق آزاد ، از وزیر آموزش و پرورش و معاون رییس جمهور خواست موضوع حذف معلمان تعهد خدمت در آموزش و پروش را به حالت تعلیق درآورد.

نظرات  (۱)

ممنون آقای علیپور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی