---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ق.ظ

۰

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: باید سرانجام استخدام‌های فامیلی در شهرداری اردبیل مشخص شود.

خبرگزاری فارس: باید سرانجام استخدام‌های فامیلی در شهرداری اردبیل مشخص شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه امشب شورای شهر اردبیل که در ساختمان وثیق مقدم شورای شهر برگزار شد، میرغنی فروزان عضو شورای شهر اردبیل در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: در عین حال که به پاک‌دستی و زلال بودن روحیه و کار کارکنان و کارگران شهرداری واقف هستم، اما در این 70 روزی که بنده در این پارلمان محلی بوده و 700 روزی که همکاران ما در این جایگاه هستند به دلیل عدم نظارت شورای شهر اتفاقات ناگواری افتاده که باید از آن پیشگیری شود.

وی تصریح کرد: این مجموعه به سد آبی می‌ماند که اگر سوراخی در این سد ایجاد شود نشت بزرگی اتفاق افتاده و حتی ممکن است به جاری شدن یک سیل ویرانگر منتهی شود.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه اکثر کارکنان شهرداری پاک‌دست، مخلص و صادق هستند، تبیین کرد: بنده در مصاحبه‌های خود اعلام کردم که به این انسان‌های وارسته ارزش قائل بوده و همیشه از عملکرد آنها دفاع کردم، اما این اوج بی‌انصافی است که برخی از همکاران ما موضع‌گیری کرده و مباحثی را مطرح کنند که اصلاً در شأن آنها نیست.

فروزان افزود: همه موضع‌گیری‌ها و هدف‌گذاری‌ها باید در راستای اصلاح امور باشد نه اینکه عده‌ای بخواهند به تخریب روی بیاورند.

وی با یادآوری اینکه بنده در جلسات رسمی و حتی غیررسمی در مورد رعایت حق و حقوق همه افراد جامعه به صورت عادلانه تأکید کرده و از نادیده گرفتن برخی از حق و حقوق ناراحت و نگران بودم، بیان کرد: همانطور که امام علی (ع) تأکید کردند عدالت سپر و نگهبان حکومت است و اگر بی‌عدالتی رخ بدهد آسیب جدی به جامعه وارد می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: نباید از تعبیرها و صحبت‌های ما تعابیر غلط و برداشت‌های ناصحیح انجام شود، چراکه ما معتقدیم حق و حقوق ملت باید رعایت شود و از این حرف و سخن خودمان عقب‌نشینی نکرده و عدول نمی‌کنیم.

وی خطاب به رئیس جلسه ادامه داد: نباید اجازه دهید تا عده‌ای فضای غیر قابل اعتماد و اطمینان را برای اعضای شورای شهر به وجود آورده و در حق بیان مطالب با دلسوزی جفایی رخ دهد، چراکه ما در این جایگاه قرار گرفتیم تا از حق و حقوق مردم دفاع کنیم و اجازه ندهیم حق فردی ضایع شود.

فروزان با بیان اینکه در این جایگاه به عنوان یک عضو شورای شهر با احترام به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران که بر گردن همه ما حق دارند، باید به نحوی حرکت کنیم تا در مقابل این انسان‌های شریف و عزت‌مند شرمنده نشویم.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: بنده پیشنهاد می‌کنم که هر 13 عضو شورای شهر در امر نظارت در مناطق و نواحی مختلف شهرداری اردبیل مسئولیت گرفته و هر سه نفر در یک منطقه و ناحیه حاضر شده و مسئولیت نظارتشان را انجام دهند وگرنه با نشستن در شورا و کرکری خواندن برای همدیگر نمی‌توان حقی را احیا کرده و جلوی پایمال شدن حقوق مظلومی را گرفت.

وی افزود: باید رئیس شورا مدیریت جلسه را به بهترین نحو انجام دهد و جلوی برخی سوءتعبیرها و حرکت‌های نامناسب دیگران را بگیرد و اجازه ندهد در فضایی نامناسب دفاع اعضای شورای شهر از حق و حقوق ملت اتفاق افتاده و یا عده‌ای بر علیه اعضای شورای شهر بخواهند گروه‌های مختلف را تحریک کنند.

سخنگوی سابق شورای شهر اردبیل تصریح کرد: بنده اگر قرار باشد چنین روالی در پیش گرفته شود، مجبور می‌شوم بسیاری از پشت پرده‌ها و حقایق مطرح شده را افشاگری کنم و در این زمینه از هیچ‌کس هم ترس و واهمه‌ای ندارم.

باید سرانجام استخدام‌های فامیلی در شهرداری اردبیل مشخص شود

وی با اشاره به جذب 291 نفر نیرو در شهرداری اردبیل در سال‌های اخیر اظهار کرد: بنده نماینده پیمانکاران نیستم بلکه نماینده آن افرادی هستم که جز خداوند متعال و دل بستن به احیای حقوقشان توسط اعضای شورای شهر هیچ پناهگاهی ندارند اما وای به حال عده‌ای از اعضای شورای شهر که در جذب نیرو از فامیل، بستگان و نزدیکانشان با استفاده از جایگاه و موقعیتشان سوءاستفاده کردند.

فروزان در ادامه سخنان خود گفت: بنده منتظر آبان‌ماه هستم تا شاهد تعیین تکلیف این نیروهای فصلی جذب شده باشم، در حالی که براساس بخشنامه‌های قانونی باید جذب 25 درصد بیکاران خانواده‌های شهدا و ایثارگر بیشتر از استخدام‌های فامیلی و انتصابی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نباید سخنان بنده بد تعبیر شده و کارکنان شهرداری را علیه تعدادی از اعضای شورای شهر تحریک کنند در حالی که خواسته ما این است که در قدم اول تعیین تکلیف نیروها به ویژه کسری 500 هزار تومانی کارگران شرکتی شهرداری باید روشن شده و در کنار آن بیمه رفته‌گران که قرار است با 25 سال سابقه کار بازنشسته شوند، به صورت کامل پرداخت شود.

در ادامه این جلسه اظهارات حسین افسانه دیگر عضو شورای شهر اردبیل در گلایه از مباحث مطرح شده توسط میرغنی فروزان به بگو مگوها و مشاجره‌های لفظی دو عضو شورا منجر شد.

در این مشاجره لفظی میرغنی فروزان در برابر اظهارات افسانه که مدام از ارائه مدرک علیه افراد خاطی سخن به میان می‌آورد با بیرون آوردن مدارک و مستندات خود اعلام کرد که در صورت نیاز آنها را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.

۹۴/۰۶/۱۹
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی