---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۵ ق.ظ

۳

عسگری آزاد مشاور نوبخت شد

دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۵ ق.ظ


یک مقام آگاه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی از کناره گیری محمود عسگری آزاد جانشین سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی خبر داد و گفت: عسگری آزاد با حکم محمدباقر نوبخت به سمت مشاور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی منصوب شده است.
آفتاب : این مقام آگاه عصر یکشنبه در گفت وگو با آفتاب، افزود: برهمین اساس قرار است فرد دیگری جایگزین عسگری آزاد در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شود. 
 
به گزارش آفتاب، وی با تاکید بر اینکه، هنوز فرد جدیدی برای این سمت معرفی نشده است، گفت: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فرد جایگزین را منصوب خواهند کرد. 
 
ریاست مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران(از مهر ۱۳۸۹ تاکنون)، معاونت تحقیقات و برنامه ریزی توسعه شهری(از ۱۳۸۷ تا مهر ۱۳۸۹)،معاون سیاستگذاری و برنامه ریزی وزارت رفاه و تامین اجتماعی (۱۳۸۶-۱۳۸۸)، معاون امور اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور (۱۳۸۴ - ۱۳۸۶)، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور (۱۳۸۰-۱۳۸۴)، معاون امور اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور (۱۳۷۰- ۱۳۸۰)، قائم مقام سازمان امور اداری و استخدامی کشور (۱۳۶۳-۱۳۷۰)، معاون نیروی انسانی سازمان اموراداری و استخدامی کشور (۱۳۶۱-۱۳۶۳)، معاون پرورشی آموزش و پرورش استان تهران (۱۳۵۸-۱۳۶۱) از جمله سوابق شغلی عسکری آزاد بوده است. 
 
یادآور می شود، معاونت مدیریت و توسعه منابع انسانی رییس جمهوری دولت یازدهم، در تابستان 1393، از در اختیار داشتن صدها هزار سند و مدرک بایگانی شده در خصوص استخدام های سفارشی هزاران نفر افراد بی سواد و کم سواد، در دولت های نهم و دهم، سخن می گوید که امضای شخص لطف الله فروزنده، در برخی از این اسناد و مدارک، موجود است. در گزارش این سازمان، ازیک میلیون و پنجاه هزار سفارش استخدام در نهادهای دولتی یادشده که غالب این افراد را متقاضیان با مدرک دیپلم و پایین تر از آن و در برخی موارد، مطلقاً بی سواد تشکیل می دهند. 
 
بنابر اظهارات محمود عسکری آزاد، این استخدام های غیر قانونی، علاوه بر در تناقض بودن با اصل کوچک سازی دولت و عدم همسو بودن با عدالت، فشار قابل توجهی به صندوق بازنشستگی کشور وارد کرده و حجم زیادی از بودجه عمومی کشور (ایران) را به منظور پرداخت حقوق این افراد غیر متخصص، به خود اختصاص می دهد.

نظرات  (۳)

۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۲۲ داوطلب استخدام
اگر نوبخت ازم دعوت کرد قبول می کنم ولی اگر ازم خواست وعده های الکی بدهم سریع استعفا میدهم
بعد نیائید پست سرم حرف بزنید که برکنارم کرده
۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۲۷ بلاتکلیف استخدامی استانداریها(امید)
دمت گرم داداش ما حمایتت میکنیم, شاید تو بتونی مارو از بلاتکلیفی در بیاری 
۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۳۶ داوطلب استخدام
سلام اقا محمد باقر
اینجانب م . الف.دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق آمادگی خودم را نسبت به تصدی پست بلا تصدی(جانشینی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری)اعلام میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی