---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۶ ب.ظ

۰

جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت:‌ با بررسی عملکرد بودجه در سال 93 درمی یابیم بیش از 80 درصد از بودجه ، صرف هزینه های جاری می شود.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، عسکری آزاد در جلسه شورای اداری استان که در محل استانداری تهران برگزار شد افزود: این رقم 18 سال پیش 52 درصد بوده است اما ما در طول این سالها شاهد چنین افزایشی بوده ایم.
وی گفت: در 8 سال گذشته 894 هزار نفر نیرو به استخدام دولت درآمدند و فقط در آموزش و پرورش 250 هزار نفر استخدام شدند.
عسکری آزاد افزود: دولت همواره باید هدایتگر و سیاستگذار باشد و خدمت افراد را خریداری کند نه آنکه تولید خدمت کند.
وی با بیان اینکه استاندارد جهانی شش نفر شاغل در ازای یک نفر بازنشسته است گفت: به ویژه در بخش لشکری تعداد بازنشستگان ما بیش از شاغلین است.
عسکری آزاد افزود : ‌برای بهبود کیفیت خدمات و ارتقای خدمات دولتی نباید در اصلاح روش ها فقط به شکل رفع تکلیف عمل کنیم و باید در این زمینه اعتقاد داشت.
وی گفت: اگر به رویکردهای جدید اصلاح نظام اداری معتقد باشیم شاهد دگرگونی خواهیم بود.
جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با اشاره به آماری در زمینه اشتغال افراد در دستگاه های دولتی افزود:‌ سه میلیون و 940 هزار نفر کارمند در بخش لشکری و کشوری داریم، 2365 دستگاه اجرایی به غیر از شهرداری ها و دهیاری ها در کشور وجود دارد و 2470 هزار واحد اداری در کشور داریم که 440 هزار نفر مدیر ، آن را اداره می کنند.
وی گفت: ‌در ژاپن با درآمد سرانه 40 هزار دلار در سال ، 320 هزار نفر کشور را اداره می کنند.
عسکری آزاد افزود: فرق ساختار چنین کشورهایی با کشورهایی مانند ما ،‌روش انجام دادن کار، نوع رویکرد و اتخاذ برنامه های راهبردی صحیح در این زمینه است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی