---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۵ ق.ظ

۰

 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح شفاف‌سازی اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی در کمیسیون اجتماعی مطرح و ماده واحده آن به تصویب رسید.

خبرگزاری فارس: طرح شفاف‌سازی اعلام نتایج آزمون‌ استخدامی در نشست کمیسیون اجتماعی تصویب شد
 

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز مواد (الف و پ ماده 2) طرح نحوه به کارگیری اشخاص در مشاغل حساس اعاده شده از صحن علنی مجلس مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه جلسه طرح شفاف‌سازی اعلام کتبی نمرات، رتبه و نتایج نهایی آزمون‌های استخدامی داوطلبان استخدام و ممنوعیت به کارگیری‌های غیرقانونی مطرح شد که ماده واحده آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

به گزارش فارس، براساس ماده واحده این طرح کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری، سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی و سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه آن و کلیه سازمان‌هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است موظفند در به کارگیری نیروهای انسانی اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و همین طور موضوع ماده 32 و ماده 124 قانون مدیریت کشوری و نظایر آن از طریق امتحان و آزمون موضوع ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری اقدام کنند. شرایط، زمان، تشریفات امتحان و آزمون اعم از مواد امتحانی، تعداد افراد مورد نیاز، شرایط پذیرفته شدن و سایر مراحل مختلف ورود به خدمت حسب مورد از طریق رسانه‌های عمومی و یا محلی به اطلاع عموم خواهد رسید.

تبصره 1: عدم رعایت ترتیبات مقرر در این قانون حسب مورد توسط مدیران مستقیم دستگاه‌های موضوع این قانون جرم بوده و به جزای نقدی درجه 6 موضوع قانون مجازات اسلامی و انفصال موقت از خدمات دولتی و عمومی به مدت 6 ماه تا 2 سال با حکم مراجع صالح قضایی محکوم خواهند شد.

تبصره 2: ادامه خدمت از آن دسته از کسانی که بدون رعایت مفاد این قانون به خدمت یکی از دستگاه‌های موضوع این قانون درآمده‌اند ممنوع بوده و سابقه آنها در استخدام بعدی قابل محاسبه نخواهد بود.

تبصره 3: متقاضیان ورود به وزارت اطلاعات از شمول این قانون مستثنی هستند.

 

براساس این گزارش، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین اظهار داشت: هم‌چنین بنا بود تا در جلسه امروز سؤال حسین طلا نماینده مردم تهران از وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی مطرح شود که با درخواست نماینده سؤال‌کننده، سؤال به جلسه 2 هفته آینده موکول شد.

۹۴/۰۲/۳۰
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی