---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶ ق.ظ

۱

مجید محنایی

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استخدام‌ها در ادارات کهگیلویه و بویراحمد براساس ایجاد فرصت برابر برای همه و عدالت استخدامی باشد.

مجید محنایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، با بیان اینکه مدیران استان نباید حتی در استخدام‌های شرکتی و قراردادی ایجاد شائبه نمایند، اظهار داشت: مردم استان فقر را تحمل می کنند اما تبعیض را نه، مردم کهگیلویه و بویراحمد تحمل نخواهند کرد که یک فرد به صورت غیر ضابطه‌مند استخدام شود.

وی با بیان اینکه تبعیض در استخدام نه فقط یک استخدام غیر ضابطه‌مند است بلکه به وجهه مدیریت در نظام جمهوری اسلامی آسیب می‌زند، خاطر نشان کرد: سیاست های کلی نظام اداری از ایجاد فرصت برابر برای همه در استخدام سخن می‌گوید، پس چه اشکالی دارد مدیران نیروهای قراردادی را نیز با همین ایجاد فرصت برابر برای همه استخدام نمایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نبود ابزار نظارت در این زمینه خبر داد و افزود: ما به دنبال اجرای عدالت استخدامی هستیم اما بعضا مدیران استدلال هایی انجام می‌دهند که ما را قانع می کند و در برخی استخدام ها نیز بعضی سوء تفاهم ها وجود دارد که باید برطرف شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار  با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد همچنان در رده‌های آخر جدول اشتغال قرار دارد، تصریح کرد: در گذشته استان ما عقب نگه داشته شد و دولت در استان‌های برخوردار صنایع و کارخانه‌ها را ایجاد کرد و حالا دولت جهت سرمایه گذاری منع قانونی دارد و تنها می‌تواند بسترها را فراهم کند.

محنایی بیان کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشکیل کمیته‌هایی در تهران با حضور افراد صاحب‌نظر به دنبال شناسایی موسساتی بود که می‌توانستند در استان سرمایه‌گذاری کنند که با آنها رایزینی‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری در استان انجام شود.

وی با بیان اینکه اشتغال با حضور صنایع ایجاد می‌شود، عنوان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد مردم اغلب به دنبال اشتغال دولتی هستند که این تفکر در جامعه باید تغییر کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور اشاره کرد و گفت: این سازمان در نظم دادن به بودجه‌های استان‌ها و جلوگیری از تکرار پروژه های عمرانی که بودجه ندارند مؤثر است.

محنایی افزود: مثلا در استان کهگیلویه و بویراحمد تمام عملیات‌های راهسازی همزمان با هم شروع شدند که همه در حال اجرا هستند اما سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور می تواند به این فعالیت‌ها نظم ببخشد.

۹۳/۱۰/۱۸
مدیرسایت

نظرات  (۱)

۲۴ دی ۹۳ ، ۰۰:۳۸ داریوش اذربو
با عرض سلام .خیلی ممنون از سخنان شما.واقعا تشکر مینماییم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی