---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۳ ب.ظ

۰

عباسی: مجلس پیگیر تعیین تکلیف معلمان حق التدریس است

پنجشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۳ ب.ظ


گنبدکاووس- نماینده مردم گنبدکاووس و داشلی برون در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس پیگیر تعیین تکلیف معلمان حق التدریس است.

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمان عباسی، ظهر پنجشنبه در جمع رسانه ها، با اشاره به مطالبات معلمان گفت: بخشی از مطالبات معلمان مربوط به زحمات آنان و قدردانی از آنان است و بخشی دیگر مربوط به مطالبات مادی است. بر این اساس ۲۶ مورد برای فرهنگیان در نظر گرفته شده است که در مجلس مورد پیگیری است که از جمله می توان به تعیین تکلیف معلمان حق التدریس و نهضت سوادآموزی اشاره کرد و قرار است که ۳۵ هزار معلم که ثبات شغلی ندارند، استخدام آنان مشخص شود.

وی ادامه داد: در سال ۹۳ برای آموزش و پرورش کشور، بودجه ۲۰ هزار میلیاردی بسته شده که امسال ۲۴ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و این بودجه بدون ردیف و خالص است.

عباسی بیان کرد: ۱۲۰ میلیارد تومان از عوارض گاز، ۱۷۰ میلیارد تومان برای مطالبات فرهنگیان در تبصره و بودجه سال ۹۴، ۴۲۰ میلیارد تومان بابت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، ۲۰۰ میلیارد تومان جهت سرانه مدارس، ۲۰۰ میلیارد تومان جهت هزینه های سوخت مدارس و ۲۰۰ میلیارد تومان جهت استانداردسازی و سرانه گرمایش مدارس در نظر گرفته شده است.

با بیان این که معلم دو وظیفه حقوقی و ذاتی دارد، گفت: در وظیفه حقوقی برای انجام آن نیاز به زمان، مکان و گروه و هدف مشخص نیست و معلم بدون احساس و فقط جهت وظیفه آموزش را انتخاب کرده است ولی در وظیفه ذاتی، گروه، زمان و مکان خاصی وجود ندارد. معلم در تمام لحظات و با تمام احساسات وظیفه خود را انجام می دهد.

وی افزود: در این وظیفه دغدغه معلم فقط آموزش نیست بلکه حیات و آینده بشر و جامعه نیز مهم است. اگر معلم بخواهد به وظیفه ذاتی خود عمل کند باید شناخت کامل از مسائل اجتماعی، دینی و علوم داشته باشد و اگر در این مسیر دانش آموز به مقامی برسد و به مرحله تعالی رو، به خاطر خودش نیست بلکه به خاطر جرقه ای است که در دل او توسط شما صورت گرفته است.

وی با اشاره به نکته دیگر که همان ارتباط معلم و شاگرد است گفت: ارتباط صحیح معلم و شاگرد منجر به رشد و تربیت دانش آموز خواهد شد و اگر این ارتباط صحیح نباشد، باعث تاثیرگذاری در آینده او خواهد شد.

۹۴/۰۲/۱۷
مدیر دوم ........

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی