---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۱ ق.ظ

۰

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به نشست کمیته آموزش و پرورش کمیسیون متبوعش برای حل مشکلات نیروهای خدمات آموزشی، گفت: مجلس ضمن تأکید بر پرداخت به موقع حقوق این معلمان، طرحی برای استخدام آن‌ها پیش بینی کرده که باید در دستور کار مجلس قرار گیرد.

سیدمحمدجواد ابطحی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به نشست روز گذشته کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با معاون نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش با تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات آموزشی، اظهار کرد: این جلسه با حضور نمایندگانی از معلمان خرید خدمات آموزشی برگزار و آن‌ها به بیان مشکلات خود پرداختند.

اتفاقاتی از این دست که نیروهای خرید خدماتی بیش از 9 ماه حقوق دریافت نکنند و بیمه برایشان رد نشود از این پس تکرار نخواهد شد

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از مباحث مفصلی که در این نشست در خصوص نیروهای خرید خدمات آموزشی‌‎ها مطرح شد، نهایتا دولت متعهد شد که برای سالیان آتی نیز با توجه نیازهای خود از این نیروها باز هم استفاده کند.

وی تأکید کرد: پرداخت به موقع و ماهانه حقوق این معلمان یکی دیگر از موضوعاتی بود که در نشست کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با معاون نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش مطرح شد و با توجه به تعهدات قانونی خود در این زمینه نیز قول مساعد داد.

ابطحی اظهار کرد: افزون بر این تمامی نیروهای خرید خدمات آموزشی باید بیمه داشته باشند و در این زمینه نیز دولت تعهد قانونی دارد. بنابراین اتفاقاتی از این دست که نیروهای خرید خدماتی بیش از 9 ماه حقوق دریافت نکنند و بیمه برایشان رد نشود از این پس تکرار نخواهد شد.

دولت عنوان می‌کند در قبال استخدام نیروهای خرید خدماتی تعهدی ندارد

عضو کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش یادآور شد: البته دولت تعهدی در قبال استخدام معلمان خرید خدمات آموزشی ندارد و راهکار برای استخدام این نیروها بر اساس ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان،  شرکت در آزمون و طی یک دوره آموزشی یک ساله در دانشگاه فرهنگیان است ولی با توجه به کمبود معلم در آموزش و پرورش نیازمند استفاده از این نیروها است.

وی اضافه کرد: البته طرحی در دستور کار مجلس قرار دارد که مبنی بر استخدام نیروهای خرید خدمات آموزشی است که در صورت تبدیل شدن آن به قانون و نظر مثبت نمایندگان دولت مکلف به اجرای آن خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته طرح مذکور بار مالی دارد و باید ببینیم که در نهایت چه سرنوشتی در انتظار وضعیت معلمان خرید خدمات آموزشی می‌شود./

۹۸/۰۴/۰۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی